onko Lapissa nyt paljon hyttysiä? tai tarkemmin aavasaksalla?
kiitos avustasi!
ps. en tiedä, onko aavasaksa virallisesti Lappia, ei mennä siihen keskusteluun:)
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:22"]Hyttysiä on murto-osa verrattuna siihen mitä niitä yleensä on. Nyt on vähän kelit lämmenneet, joten itikatkin ovat heräilemässä henkiin. Ja kyllä, Aavasaksa on Lappia :)
[/quote]
kiitos vastauksesta! poika saa joka puremasta nyrkinkokoiset paukamat, mutta eiköhän me nyt kuitenkin sinne uskaltauduta, kauan ollut haaveissa :)
[/quote]
Ottakaa jotain antihistamiinia, niin poikasi ei oireile. Kohta niitä alkaa olemaan, jos tulee normaalin kesäiset säät.
Hyttysiä on murto-osa verrattuna siihen mitä niitä yleensä on. Nyt on vähän kelit lämmenneet, joten itikatkin ovat heräilemässä henkiin. Ja kyllä, Aavasaksa on Lappia :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:22"]Hyttysiä on murto-osa verrattuna siihen mitä niitä yleensä on. Nyt on vähän kelit lämmenneet, joten itikatkin ovat heräilemässä henkiin. Ja kyllä, Aavasaksa on Lappia :)
[/quote]
kiitos vastauksesta! poika saa joka puremasta nyrkinkokoiset paukamat, mutta eiköhän me nyt kuitenkin sinne uskaltauduta, kauan ollut haaveissa :)