Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko Lapissa nyt paljon hyttysiä? tai tarkemmin aavasaksalla?

Vierailija
28.06.2014 |

kiitos avustasi!

ps. en tiedä, onko aavasaksa virallisesti Lappia, ei mennä siihen keskusteluun:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:22"]Hyttysiä on murto-osa verrattuna siihen mitä niitä yleensä on. Nyt on vähän kelit lämmenneet, joten itikatkin ovat heräilemässä henkiin. Ja kyllä, Aavasaksa on Lappia :)

[/quote]

kiitos vastauksesta! poika saa joka puremasta nyrkinkokoiset paukamat, mutta eiköhän me nyt kuitenkin sinne uskaltauduta, kauan ollut haaveissa :)

Vierailija
2/3 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:22"]Hyttysiä on murto-osa verrattuna siihen mitä niitä yleensä on. Nyt on vähän kelit lämmenneet, joten itikatkin ovat heräilemässä henkiin. Ja kyllä, Aavasaksa on Lappia :)

[/quote]

kiitos vastauksesta! poika saa joka puremasta nyrkinkokoiset paukamat, mutta eiköhän me nyt kuitenkin sinne uskaltauduta, kauan ollut haaveissa :)

[/quote]

 

Ottakaa jotain antihistamiinia, niin poikasi ei oireile. Kohta niitä alkaa olemaan, jos tulee normaalin kesäiset säät.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttysiä on murto-osa verrattuna siihen mitä niitä yleensä on. Nyt on vähän kelit lämmenneet, joten itikatkin ovat heräilemässä henkiin. Ja kyllä, Aavasaksa on Lappia :)