Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sen pakastajan sisko ollut sairaanhoitaja?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.

Vierailija
2/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.

[/quote]

Weeeeird

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähä mitä paljastuu vielä.

Vierailija
4/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on "gynepuolen erikoistuminen" sairaanhoitajalla? puhutko siis kätilöstä?

Vierailija
5/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]

Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.

[/quote]

 

ivf-hoitaja?

Vierailija
6/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sisko siis sairaanhoitaja? Ei kai vaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]

Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.

[/quote]

 

ivf-hoitaja?

[/quote]mitä toi tarkoittaa?

Vierailija
8/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti on olemassa naisia jolle synnytys on kivuton, nopea ja helppo. Mulla oli sellainen vieruskaverina, sai viidennen lapsensa ja jokainen vauva oli syntynyt plumps siitä vaan. Toki se on harvinaista, mutta mahdollista. Ja kun yhden kerran olet synnyttänyt yksin, on rima toiseen kertaan alempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut missään että olisi sairaanhoitaja sisko

Vierailija
10/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

in vitro fertilization

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mainittu tuo sairaanhoitaja-sisko

Vierailija
12/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sh-siskon kanssa työn puolesta tekemisissä 10 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]

Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.

[/quote]

 

ivf-hoitaja?

[/quote]mitä toi tarkoittaa?

[/quote]

 

Ivf-hoitaja työskentelee naistentautien klinikoilla ja avustaa mm. lapsettomuushoitoja. Gynekologiaan erikoistunut sairaanhoitaja

Vierailija
14/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta! Tuossa lehtijutussa kätilö varoittelee, että yksin synnyttäminen on vaarallista. Eipä ollut lopputulos näissä viidessä tapauksessa lasten kannalta mitenkään edullinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tähän päästiin. Älkää nyt ruvetko kehittelemään mitään älyttömiä juttuja!

Melkoisella varmuudella voi sanoa,ettei siskolla ole mitään tekemistä asian kanssa.

Annetaan omaisille rauha!

Vierailija
16/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin ap sun alote aivan kamala ja otsake törkeä! onko jo perheen jälkeen koko suku pakko vetää tähän mukaan? oikeesti miten te kehtaatte. noh, miettikää taas huomiseen ketä viellä suvusta saadaan vedettyä tapahtuneeseen mukaan. en yleensä toivo kellekkään mitään pahaa mutta nyt toivon, että perhe huomaisi teidän törkeydet ja syytökset ja saisitte kunnianloukkaus syytteen. jotain rajaa täytyy olla!

Vierailija
17/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummoni kuulemma synnytti viisi lasta yksin, ilman apua. ekan lapsen synnytyksessä mummolla, joka olisilloin jo vanha ensisynnyttäjä, jo 33 v, oli apuna joku kyläkätilö. Mummo oli suivaantunut tähän naiseen, ja synnytti seuraavat viisi lasta yksin. " ei tartte tulla kylän ämmien nauramaan", oli kuulemma sanonut.   mummo synnytti lapset 1910- ja 1920- luvuilla.

Vierailija
18/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kaikki mummon kuusi lasta jäi eloon, ja elivät vanhoiksi, paitsi nuorin poika joka kaatui jatkosodassa.

Vierailija
19/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]

Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.

[/quote]

 

ivf-hoitaja?

[/quote]mitä toi tarkoittaa?

[/quote]

 

Ivf-hoitaja työskentelee naistentautien klinikoilla ja avustaa mm. lapsettomuushoitoja. Gynekologiaan erikoistunut sairaanhoitaja

[/quote]luomumenetelmällä 44 vuotiaana terve vauva

Vierailija
20/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:07"]

Mun mummoni kuulemma synnytti viisi lasta yksin, ilman apua. ekan lapsen synnytyksessä mummolla, joka olisilloin jo vanha ensisynnyttäjä, jo 33 v, oli apuna joku kyläkätilö. Mummo oli suivaantunut tähän naiseen, ja synnytti seuraavat viisi lasta yksin. " ei tartte tulla kylän ämmien nauramaan", oli kuulemma sanonut.   mummo synnytti lapset 1910- ja 1920- luvuilla.

[/quote]

Ohis... Kuinka vanha olet? Jos sun äiti/isä on syntynyt noina vuosina? Utelias olen.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan