Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sen pakastajan sisko ollut sairaanhoitaja?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan kun saunassa synnytettiin niitä kuolikin paljon. Ilmeisesti kuoli äitejäkin.

Vierailija
22/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50 v. Isäni oli syntynyt vuonna 1913...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:39"]

Ja oikeasti on olemassa naisia jolle synnytys on kivuton, nopea ja helppo. Mulla oli sellainen vieruskaverina, sai viidennen lapsensa ja jokainen vauva oli syntynyt plumps siitä vaan. Toki se on harvinaista, mutta mahdollista. Ja kun yhden kerran olet synnyttänyt yksin, on rima toiseen kertaan alempi.

[/quote] 

oonkohan minä ollut sun petikaverina :)

Vierailija
24/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:25"]

Mä olen 50 v. Isäni oli syntynyt vuonna 1913...

[/quote]

Ok.. Isäs on sitten ollut jotain 50v. , kun sinä synnyit... Aika vanhana saanut. Joo, no tosiaan utelias olin.

 

Vierailija
25/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoisä on syntynyt vuonna 1872 , eli vanhana me ollaan saatu lapsia jo monta sukupolvea. Itse sain ekani 39 v. Isäni sanoi aina, että " me ollaan myöhäistä lajiketta", perunaan erikoistunut maanviljelijä kun oli :-).

Vierailija
26/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:44"]

Olen ollut sh-siskon kanssa työn puolesta tekemisissä 10 vuotta sitten.

[/quote]

 

Selvästi syyllinen sitten. Olitko sinäkin osallisena tähän?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:44"]

Olen ollut sh-siskon kanssa työn puolesta tekemisissä 10 vuotta sitten.

[/quote]

 

Selvästi syyllinen sitten. Olitko sinäkin osallisena tähän?

 

[/quote]mua alkoi naurattamaan sun tyyli, tokomalla

Vierailija
28/35 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:25"]

Mä olen 50 v. Isäni oli syntynyt vuonna 1913...

[/quote]

Ok.. Isäs on sitten ollut jotain 50v. , kun sinä synnyit... Aika vanhana saanut. Joo, no tosiaan utelias olin.

 

[/quote]

Ihan yleistä tuohon aikaan.. isänisäni oli joku 70v kun sai isäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:44"]

Olen ollut sh-siskon kanssa työn puolesta tekemisissä 10 vuotta sitten.

[/quote]

 

Selvästi syyllinen sitten. Olitko sinäkin osallisena tähän?

 

[/quote]mua alkoi naurattamaan sun tyyli, tokomalla

[/quote]

hehe

 

Vierailija
30/35 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa siitä jos tunnet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]

Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.

[/quote]

 

ivf-hoitaja?

[/quote]mitä toi tarkoittaa?

[/quote]

 

Ivf-hoitaja työskentelee naistentautien klinikoilla ja avustaa mm. lapsettomuushoitoja. Gynekologiaan erikoistunut sairaanhoitaja

[/quote]luomumenetelmällä 44 vuotiaana terve vauva

[/quote]

 


Niin ja minä sain ivf-lapsen 23-vuotiaana? Miten tämä taas liittyy jonkun ikä ja luomumenetelmät? Luuletko että niitä hoitoja iän takia annetaan?

Vierailija
32/35 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:39"]

Ja oikeasti on olemassa naisia jolle synnytys on kivuton, nopea ja helppo. Mulla oli sellainen vieruskaverina, sai viidennen lapsensa ja jokainen vauva oli syntynyt plumps siitä vaan. Toki se on harvinaista, mutta mahdollista. Ja kun yhden kerran olet synnyttänyt yksin, on rima toiseen kertaan alempi.

[/quote] 

oonkohan minä ollut sun petikaverina :)

[/quote]

Petikaveri :D

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas olennainen tieto.. Siis meinaatko, että sairaanhoitajat kykenee tappamaan?

Vierailija
34/35 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummo synnytti 8 lasta, joista 4 kuoli synnytyksessä. Aika oli eri, mutta ei kai se kotisynnytys siitä ole niin muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummo synnytti 8 lasta, joista 4 kuoli synnytyksessä. Aika oli eri, mutta ei kai se kotisynnytys siitä ole niin muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi