Eikö sen pakastajan sisko ollut sairaanhoitaja?
Liekö avustanut?
Kommentit (35)
Mä olen 50 v. Isäni oli syntynyt vuonna 1913...
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:39"]
Ja oikeasti on olemassa naisia jolle synnytys on kivuton, nopea ja helppo. Mulla oli sellainen vieruskaverina, sai viidennen lapsensa ja jokainen vauva oli syntynyt plumps siitä vaan. Toki se on harvinaista, mutta mahdollista. Ja kun yhden kerran olet synnyttänyt yksin, on rima toiseen kertaan alempi.
[/quote]
oonkohan minä ollut sun petikaverina :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:25"]
Mä olen 50 v. Isäni oli syntynyt vuonna 1913...
[/quote]
Ok.. Isäs on sitten ollut jotain 50v. , kun sinä synnyit... Aika vanhana saanut. Joo, no tosiaan utelias olin.
Mun isoisä on syntynyt vuonna 1872 , eli vanhana me ollaan saatu lapsia jo monta sukupolvea. Itse sain ekani 39 v. Isäni sanoi aina, että " me ollaan myöhäistä lajiketta", perunaan erikoistunut maanviljelijä kun oli :-).
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:44"]
Olen ollut sh-siskon kanssa työn puolesta tekemisissä 10 vuotta sitten.
[/quote]
Selvästi syyllinen sitten. Olitko sinäkin osallisena tähän?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:44"]
Olen ollut sh-siskon kanssa työn puolesta tekemisissä 10 vuotta sitten.
[/quote]
Selvästi syyllinen sitten. Olitko sinäkin osallisena tähän?
[/quote]mua alkoi naurattamaan sun tyyli, tokomalla
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:25"]
Mä olen 50 v. Isäni oli syntynyt vuonna 1913...
[/quote]
Ok.. Isäs on sitten ollut jotain 50v. , kun sinä synnyit... Aika vanhana saanut. Joo, no tosiaan utelias olin.
[/quote]
Ihan yleistä tuohon aikaan.. isänisäni oli joku 70v kun sai isäni.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:44"]
Olen ollut sh-siskon kanssa työn puolesta tekemisissä 10 vuotta sitten.
[/quote]
Selvästi syyllinen sitten. Olitko sinäkin osallisena tähän?
[/quote]mua alkoi naurattamaan sun tyyli, tokomalla
[/quote]
hehe
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]
Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.
[/quote]
ivf-hoitaja?
[/quote]mitä toi tarkoittaa?
[/quote]
Ivf-hoitaja työskentelee naistentautien klinikoilla ja avustaa mm. lapsettomuushoitoja. Gynekologiaan erikoistunut sairaanhoitaja
[/quote]luomumenetelmällä 44 vuotiaana terve vauva
[/quote]
Niin ja minä sain ivf-lapsen 23-vuotiaana? Miten tämä taas liittyy jonkun ikä ja luomumenetelmät? Luuletko että niitä hoitoja iän takia annetaan?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:39"]
Ja oikeasti on olemassa naisia jolle synnytys on kivuton, nopea ja helppo. Mulla oli sellainen vieruskaverina, sai viidennen lapsensa ja jokainen vauva oli syntynyt plumps siitä vaan. Toki se on harvinaista, mutta mahdollista. Ja kun yhden kerran olet synnyttänyt yksin, on rima toiseen kertaan alempi.
[/quote]
oonkohan minä ollut sun petikaverina :)
[/quote]
Petikaveri :D
No onpas olennainen tieto.. Siis meinaatko, että sairaanhoitajat kykenee tappamaan?
Isomummo synnytti 8 lasta, joista 4 kuoli synnytyksessä. Aika oli eri, mutta ei kai se kotisynnytys siitä ole niin muuttunut.
Isomummo synnytti 8 lasta, joista 4 kuoli synnytyksessä. Aika oli eri, mutta ei kai se kotisynnytys siitä ole niin muuttunut.
Siihen aikaan kun saunassa synnytettiin niitä kuolikin paljon. Ilmeisesti kuoli äitejäkin.