Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA lääkeriippuvuus :(((

Vierailija
26.05.2014 |

Apaa! Väärin käytän lääkkeitä äiskän kela kortilla! ostan ne siis äiskän kela kortilla...sit veän yleeesä kolmio lääkkeitä ja särky lääkkeitä :((( onko jotai vaaroja mitä voi käyvä?? riippuvuus ie oo vaara ku ei tapahu mitää mut niinku jotai et kuolee tai jotai??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaara on äiskä, joka sut seinään mäiskä, kun kiinni jäät sä-

Vierailija
2/4 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy jo, yhdy s s anat ei enää toimi sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin repesin täysin ap:n viestille! Äiskän Kela-kortilla, hehehee

Vierailija
4/4 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aivovamma on näemmä ainakin tullut kirjotustyylistä päätellen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi