Lue keskustelun säännöt.
APUA lääkeriippuvuus :(((
26.05.2014 |
Apaa! Väärin käytän lääkkeitä äiskän kela kortilla! ostan ne siis äiskän kela kortilla...sit veän yleeesä kolmio lääkkeitä ja särky lääkkeitä :((( onko jotai vaaroja mitä voi käyvä?? riippuvuus ie oo vaara ku ei tapahu mitää mut niinku jotai et kuolee tai jotai??
Kommentit (4)
Näkyy jo, yhdy s s anat ei enää toimi sulla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä jotenkin repesin täysin ap:n viestille! Äiskän Kela-kortilla, hehehee
no aivovamma on näemmä ainakin tullut kirjotustyylistä päätellen
Vaara on äiskä, joka sut seinään mäiskä, kun kiinni jäät sä-