Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso Aalto-maljakko - mitä käyttömahdollisuuksia?

Vierailija
28.04.2014 |

Kaapissa nököttää tyhjän panttina se perinteinen kirkas iso Aalto-vaasi. En ole koskaan käyttänyt sitä, sillä mielestäni se on kukille liian laakea. Miten muuten tuota voisi käyttää modernissa simppelissä sisustuksessa? Ei kynttiläviritelmiä, kukkia tai varsinkaan mitään kuivakukkasysteemejä. Ideoita?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sinne vaikka lankoja, jos olet käsityöihmisiä.

Vierailija
2/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkeja, päärynöitä tai muuta hyvää sisälle tai sitten vaan suosiolla kaappiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eli ei oikein toimi. Olen miettinyt pääni puhki uusia käyttöidiksiä mutta mitään ei tule mieleen. Pikkusälää ei ole, ei kyniä, turhaa kampetta. Säälittää pitää maljakkoa kaapissa.

Vierailija
4/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia en syö ja sitä menisi tuohon vaasiin monta kiloa...

Vierailija
5/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanna siihen. Helvetin ruma astia, aivan järjetöntä, että se on muka suomalaista huippumuotoilua. Joutaa potaksi.

Tai sitten voit myydä sen.

Vierailija
6/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc: ssä hyvä tyhjien weskipaperirullien roskis. Ei haittaa vaikka kastuu jos joku suihkussa roiskii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisikö sun sitten vaikka myydä se pois, jos et halua pitää kaapissa eikä sulla kerran ole sille muutakaan käyttöä.

Vierailija
8/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boolimalja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen vaan olla hyllyllä, se on kaunis! Et tunnu edes arvostavan sitä kun mitkään hyvät neuvot eivät kelpaa. Ei sitä, eikä tätä... Sulla taitaa olla ruma koti. Aalto on kaunista, arvokasta ja kallista suomalaista designia. Näköjään ulkomailla sitä arvostetaan monta kertaa enemmän.

Vierailija
10/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos puutarhatontun viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin laittaa appelsiineja sinne, mahtui tasan kaksi. Ei haluttaisi myydä, kun sain rakkaalta ihmiseltä sen mutten tyhjän panttinakaan voisi pitää.

Vierailija
12/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:16"]Anna sen vaan olla hyllyllä, se on kaunis! Et tunnu edes arvostavan sitä kun mitkään hyvät neuvot eivät kelpaa. Ei sitä, eikä tätä... Sulla taitaa olla ruma koti. Aalto on kaunista, arvokasta ja kallista suomalaista designia. Näköjään ulkomailla sitä arvostetaan monta kertaa enemmän.

[/quote]

Oletpa törkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:18"]Kokeilin laittaa appelsiineja sinne, mahtui tasan kaksi. Ei haluttaisi myydä, kun sain rakkaalta ihmiseltä sen mutten tyhjän panttinakaan voisi pitää.

[/quote]

Kyllä se vaan aika monella muullakin lojuu hyllyllä "tyhjänpanttina"! :D Ei sinne mitään tarvitse survoa, se on kaunis sellaisenaan! Tai kokeile laittaa mandariineja?

Vierailija
14/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just! Mulla ruma koti, kun mietin tällaista, todella jännittävä analyysi jollain. Ja jos en syö karkkia tai kudo, miksi laittaisin sinne lankaa tai karkkia? Että voi olla vain av:lla näin älyvapaita viestejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä se on ihan kaunis vaikka sellaisenaan. Itse pidän siinä aina kukkia, ihan paras esim. tulppaaneille tai pyöreälle kimpulle. Nytkin sain kälyltäni viikonloppuna ihanan kimpun, joka sopi siihen kuin valettu. Paras kukkamaljakko ikinä. Välillä se on kyllä ihan kaapissakin, mitäs se siellä häiritsee.

Vierailija
16/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ja kelluvia kynttilöitä.

Vierailija
17/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:23"]Munkin mielestä se on ihan kaunis vaikka sellaisenaan. Itse pidän siinä aina kukkia, ihan paras esim. tulppaaneille tai pyöreälle kimpulle. Nytkin sain kälyltäni viikonloppuna ihanan kimpun, joka sopi siihen kuin valettu. Paras kukkamaljakko ikinä. Välillä se on kyllä ihan kaapissakin, mitäs se siellä häiritsee.

[/quote]

Sama, mullakin oli siellä just tulppaaneja pääsiäisen yli! :) Parhaimmillaan Aalto-maljakko on tyhjä koristemaljakko tai sitten kukkamaljakko.

Vierailija
18/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimeomaan haluaisin sen esille mutta en halua sitä tyhjänä pyörittää, vaan että sillä on jokin funktio. Mietin jotain kaukosäätimien säilytyspaikkaa mutta ei se näytä kivalta. No, kai se on vain laitettava pölyttymään pöydälle, vaikka onkin "ruma koti". Koskettava analyysi edelleen, sen perusteella, että haluan maljakon käyttöön.

Vierailija
19/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tulppaanit laadukkaita/kellahda varsistaan noin laakeassa astiassa? Mitä muita kukkia siihen sopii?

Vierailija
20/60 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ledvalot sisälle ja töpseli seinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi