Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa lapset kutinaan ja ihottumiin!

Vierailija
26.05.2014 |

Taas tuli helteet ja ötökäs - lapsiparka. Antihistamiinia ja kortisonihengityksiä, nenäsuihketta ja silmätippoja saakin jo koko ajan. Mutta nyt pari yötä raapinut itseään kovasti. Peppuun söi keltamuurahainen ja siellä punaisia pahkuroita, muualla etenkin niskassa, kaulassa, taipeissa pientä punaista ihottumalaikkua. Aurinko, hiki jne.. Sibicorttia laitettu ja bebantenia. Mitähän vielä? Pimppikin kutiaa, raapii öisin itseään. Miten taas kesästä selviää? Ötökän pistot ärsyttää selvästi, silmätkin silloin muuttuvat sameemmiksi/turpoaa vähän, muttei vielä ole itikat kiusanneet. Mitä keinoja? Lähdetään tänä kesänä eka kertaa aurinkolomalle, miten lapsi selviää viikon siellä paahteessa ja pölyssä? Ikää vajaa 6v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lähteä aurinkolomalle jos lapselle tuleee kurja olo? Lomailkaa Jäämerellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyrtec ja kortisonivoide. Ei kannata viettää mitään hirveitä aikoja ulkona pölyssä.

Vierailija
4/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole lääkärin asia neuvoa ja kirjoittaa reseptit kunnon lääkkeisiin, ei meidän random-aaveeläisten.

Vierailija
5/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä suihku joka ilta - pestä se hiki ja lika pois ennen nukkumaan menoa. Ja sitten tosiaan sinne lääkäriin tarkistamaan lääkäriltä hoitosuositukset. Muistathan, että hydrocortison ja aurinko ei sovi yhteen, iho palaa todella herkästi niistä kohdista, joihin sitä on laitettu. Onko hiivatulehdus pimpissä? Tarkistutapa sekin lääkärissä. Onhan pesuaineet (niin lapsen kuin pyykinkin) hajusteettomia? Ja onko varma, ettei ole ruoka-aineallergioita? Itse reagoin lapsena nimenomaa taiveihottumalla kun söin jotain kiellettyä (tuoreet mansikat ja herneet).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme