Lue keskustelun säännöt.
Aarnio nostaa palkkaa vankeusajalta
19.04.2014 |
Hieno esimerkki suomalaisesta loisyhteiskunnasta. Virkamies nostaa palkkaa koko vankeusajaltaankin. Aarniolle sitä maksetaan puolet sen normipalkasta eli 5000e/kk.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/68383-juristi-jari-aarnio-saa-yha-5000-eukk-virkamieslaki-melkoinen
Kommentit (2)
Miten voi saada palkkaa jos on estynyt tekemästä työtään tai hoitamasta virkaansa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aivan oikein. Kaikki ovat syyttömiä kunnes tuomioistuin tuomitsee. Muutoin ei olisi mitään ihmisoikeuksia.
Tietenkään duunari ei saa palkkaa ellei ilmesty työpaikalle, mutta se on vain munattomien ammattiyhdistysliikkeen moka.
Tietenkin kokoomuksen nihilistit kammoaa kaikkea mitä ammattiyhdistykset ovat saaneet aikaan. Tuolle pitäisi nostaa hattua.