Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aarnio nostaa palkkaa vankeusajalta

Vierailija
19.04.2014 |

Hieno esimerkki suomalaisesta loisyhteiskunnasta. Virkamies nostaa palkkaa koko vankeusajaltaankin. Aarniolle sitä maksetaan puolet sen normipalkasta eli 5000e/kk.

 

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/68383-juristi-jari-aarnio-saa-yha-5000-eukk-virkamieslaki-melkoinen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein. Kaikki ovat syyttömiä kunnes tuomioistuin tuomitsee. Muutoin ei olisi mitään ihmisoikeuksia.

 

 Tietenkään duunari ei saa palkkaa ellei ilmesty työpaikalle, mutta se on vain munattomien  ammattiyhdistysliikkeen moka.

 

 Tietenkin kokoomuksen nihilistit kammoaa kaikkea mitä ammattiyhdistykset ovat saaneet aikaan. Tuolle pitäisi nostaa hattua.

Vierailija
2/2 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi saada palkkaa jos on estynyt tekemästä työtään tai hoitamasta virkaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan