Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Tallinnaan päiväksi
Kommentit (5)
Riippuu ihan siitä, kuinka pitkään haluan olla maissa; lyhin aika Vikingillä, -esckkerö toisena ja Tallinkilla on vaihtoehtoja paljon.
Mutta 99 % olemme yötä Tallinnassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mistä saa halvimman päiväristeilyn? Viinanhakua varten.
kannattaakin tuoda iso lasti kun viinanhakuun lähtee. Itse en ole koskaan tuonut olutlaatikoita eikä mitään muutakaan laatikoita viinaa. Joskus saatan ostaa valkkaria pullon tai punkkua tai konjakkia. Vielä viimevuoden maaliskuussa tuotu valkkari avaamaton.
Alue: Aihe vapaa
Mä käyn viikkarin laivoilla. Mulla klubikortti ja sillä pääsee lähes ilmaiseksi risteilylle.