Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites tulkitset tämän pyykkivuorovarauksen?

Vierailija
04.04.2014 |

Eli jos pyykkitupaan on varattu aika klo 8-10, niin tarkoittaako se sinun mielestäsi sitä, että pyykkäri on varannut ajat klo 8,9 ja 10 (eli että hänen pyykkivuoronsa loppuu klo 11) vai tarkoittaako se, että pyykkäri on varannut ajat 8 ja 9 ja hänen vuoronsa loppuu kymmeneltä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että alkaa klo 8 ja loppuu klo 10

Vierailija
2/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoro alkaa klo 8 ja loppuu klo 10. Siis kaksi tuntia. Näin se ainakin aikanaan oli opiskelija-asunnossa. Klo 10 alkoi seuraavan vuoro, esim. 10-12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkäri on pyykkeineen tuvassa 8-10 ja siitä eteenpäin tupa on vapaa

Vierailija
4/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästäkin on saatu vaikeaa

Vierailija
5/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntia, alkaa klo 8 ja loppuu klo 10. Ei siis kahdeksalta alkava tunnin vuoro, yhdeksältä kahdeksalta alkava tunnin vuoro ja kymmeneltä kahdeksalta alkava tunnin vuoro.

Vierailija
6/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 09:57"]

Kaksi tuntia, alkaa klo 8 ja loppuu klo 10. Ei siis kahdeksalta alkava tunnin vuoro, yhdeksältä kahdeksalta alkava tunnin vuoro ja kymmeneltä kahdeksalta alkava tunnin vuoro.

[/quote]

wtf?

Vierailija
7/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 09:57"]

[/quote]

wtf?

[/quote]

Luitko sinä ei-sanan eli-sanaksi?

Vierailija
8/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-10 tarkoittaa juuri mitä siinä lukee. Alkaa kello 8, loppuu kello 10.

Vierailija
9/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:20"]8-10 tarkoittaa juuri mitä siinä lukee. Alkaa kello 8, loppuu kello 10.

[/quote]

Juurikin näin. Aivan kuten vaikka työvuoro klo 8-16, alkaa klo 8 ja päättyy neljältä eikä suinkaan viideltä.

Vierailija
10/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tuo pyykkivuorovaraus tarkoitti muuten kuitenkin sitten sitä, että viimeinen pyykkivuoro alkaa kymmeneltä, ja päättyy yhdeltätoista. Eli hän oli varannut kolme tunnin pyykkivuoroa. Tässä pesutuvassa on näemmä eri tapa merkitä pyykkivuorot kuin mihin olen tottunut.

ap.

Vierailija
11/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:26"]Kiitos vastauksista. Tuo pyykkivuorovaraus tarkoitti muuten kuitenkin sitten sitä, että viimeinen pyykkivuoro alkaa kymmeneltä, ja päättyy yhdeltätoista. Eli hän oli varannut kolme tunnin pyykkivuoroa. Tässä pesutuvassa on näemmä eri tapa merkitä pyykkivuorot kuin mihin olen tottunut.

ap.

[/quote]

Ei taida olla kukaan muukaan tottunut tuollaiseen tapaan.

Vierailija
12/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis wtf?

Hän on varannut pyykkituvan klo 8-10 väliseksi ajaksi. Miten ihmeessä sen voi käsittää mitenkään toisin?

Ilmoitat olevasi lomalla 1.-30.7. Silloin palaat töihin 31.7. Ihan vertailukelponen ajanmääre.

Vierailija
13/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran niin, että olin varannut pyykkituvan ja pyykkäsin pyykit ja jätin kuivumaan kuivaushuoneeseen. Hakiessani pyykkiä huomasin lapun joka oli jätetty pyykkituvan oveen ja osoitettu minulle. Naapurin rouva oli kirjoittanut vihaisen viestin siitä, kuinka pyykkitupaa on käytetty hänen varaamallaan vuorolla, voimasanoja oli käytetty myös.

No, huomasin varauslistasta, että tämän naapurin varaama aika olisi vasta seuraavana päivänä. Menin soittamaan hänen ovikelloaan ja oikein sydämellisen ystävällisesti kerroin hänelle mikä päivä on ja että hänen pyykkivuoronsa on vasta seuraavana päivänä. Tilanne oli niin ihana, minä olin kuin itse ystävällisyys ja naapuri niin nolona vihaisen viestinsä takia, ai kun vieläkin hymyilyttää...

Vierailija
14/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako Ap lähteä koulusta/töistä oikeaan aikaan ? Vai pitääkö se selvittää nyt samalla ;)

Vierailija
15/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti millaisia ihmisiä Suomessakin elää. Jos tuollaisesta asiasta saa näin vaikean, voiko ikinä olla edes töissä missään.

Vierailija
16/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten joku voikin olla noin tyhmä, että kysyy itsestään selvää asiaa. Kun vuoro alkaa klo 8, niin se varauslistan mukaan päättyy klo 10. Eli kirjaimin sanottuna, varaaja on pyykkituvassa kahdeksasta kymmeneen. Tämä on ollut minulle itsestään selvää ihan pikkulikasta asti.

Vierailija
17/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:14"]

Ap, miten joku voikin olla noin tyhmä, että kysyy itsestään selvää asiaa. Kun vuoro alkaa klo 8, niin se varauslistan mukaan päättyy klo 10. Eli kirjaimin sanottuna, varaaja on pyykkituvassa kahdeksasta kymmeneen. Tämä on ollut minulle itsestään selvää ihan pikkulikasta asti.

[/quote]

Jos luit koko ketjun, niin AP kirjoitti varaajan olleen pyykkituvassa 8-11.

Vierailija
18/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos olisit lukenut ketjun, olisi huomannut että Ap. on itse ihan samaa mieltä, mutta joku MUU pyykkituvan käyttäjä on sitä mieltä että hänen varaamansa vuoro päättyy vasta klo 11.00. Joten hieman vähemmän vittuilevastikin voi vastata.

Vierailija
19/19 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinä kai tässä tyhmyyttäsi todistat, kun et osaa lukea muuta kuin ensimmäisen viestin... Ap on osannut ihan itse tulkita normaalilla tavalla ajan, joku muu ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi