Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä tästä tilanteesta kassalla?

Vierailija
28.03.2014 |

Kävin eräässa vaateliikkeessä jossa kassalla oli nuori tyttö. Olen käynyt hänen kassallaan aikaisemminkin, ja en ole saanut häneltä hirveän iloista tai ystävällistä palvelua. Ostin paidan, rekissä luki hintana 14,95 euroa, mutta kassalla hinnaksi paljastuikin 19.95e. Tarkistin asian, ja kävin kassalla mainitsemassa tytölle että rekissä luki kylläkin hintana eri, kuin mitä paidasta maksoin, mahtavatkohan vaatteet olla väärässä paikassa? (Muut paidat rekissä olivat oikean hintaisia). Tähän tyttö vastasi, että kannattaisi katsoa sitä vaatteen hintalappua. Ei tutkinut asiaa, eikä tehnyt elettäkään tarjotakseen hyvitystä (olen itse kaupan alalla ja tiedän, että tällaisessa tilanteessa kuuluisi saada hyvitys, jos isolla lukee että nämä ovat tämän hintaisia, mutta sitten eivät olekaan). Jäi tympimään! Kiltisti kyllä lähdin sitten pois, huonon asiakaspalvelun jälkimaku suussa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaupassa töissä eikä siitä kyllä jaella mitään hyvityksiä jos asiakas vaikka katsoo hintahalsterista väärin, siinä lukeekin alk. tai muuta vastaavaa.

Vierailija
2/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ymmärtän pontin ja tiedän tuon itsekin. Tiedän myös sen, että olisi pitänyt vielä tarkistaa, mutta iso kyltti rekissä, eikä tullut kyllä mieleen että hinta olisikin joku muu.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siinä hintalapussa sitten luki?

Vierailija
4/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Joku hyvitys muka moisesta :D Mä voin käydä siirtelemässä vaatteita vääriin paikkoihin ja vaatia hyvityksiä jatkuvasti, ei tartte maksaa mistään.

Vierailija
5/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapussa luki siis 19,95? Miksi ihmeessä sitä pitäisi hyvittää, jos joku asiakas vaikka heittää väärän tuotteen laariin tai rekille? Ei myyjä voi jokaisen touhuja kytätä ja viedä kaikkea heti takaisin. Ja olisithan vaikka voinut valehdella ottavasi tuotteen kyseisestä rekistä. Tappiolle jäisi liike, jos kaikkea alettaisiin hyvittää.

Vierailija
6/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä myyjä olisi voinut olla ystävällisempi mutta varmaan sinäkin kaupan alalla työskentelevänä tiedät, että rivimyyjät eivät voi päättää hintoja mielensä mukaan tai muutella niitä, vaikka kuinka kyseessä olisi erehdys.

 

Myyjän mahdollisuudet:

-olisi voinut pahoitella että vaate on väärässä paikassa

-olisi voinut kysyä "haluatteko mieluummin valita jonkun XX hintaisen tuotteen siitä rekistä kun tämä ei ollut sellainen"?

-kertoa vähän ystävällisemmin että on ikävää kun vaate on ollut väärässä paikassa mutta viime kädessä hintalapussa on oikea hinta erehdyksen välttämiseksi

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihan oma mokasi. Sen ko. vaateen kun on joku toinen asiakas ottanut matkaansa ja huomannut sitten, että tuossahan on paitoja halvemmalla - ja työntänyt sen kalliimman paidan näiden halvempien joukkoon.

Ei ole kaupalla mitään hyvitysvelvoitetta tällöin. Ei ehtis sulle kukaan myydä mitään, jos työntekijöiden tarvis koko ajan käydä rekkejä läpi, et jos sinne on joku sattunut laittamaan tuotteen toisesta hyllystä. Kyllä se on se tuotteen isensä hintalappu, joka 'painaa'.

Tai voishan tuota huvikseen yrittää jossain prismassa vängätä kassalla, että joojoo, mä tän juusto kimpaleen otin tuolta kahvihyllystä ja siellä luki et 2,95e...

Vierailija
8/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tottakai niin voisi tehdä:D en tässä nyt minkään hyvityksen perässä olekaan, se nyt on sinänsä se ja sama joku 5euroa. Myyjän kommentti vaan pisti ketuttamaan, enkä siis edes sanonut myyjälle että saiskos tästä hyvityksen, vaan kunhan huikkasin että jännästi pistetty eri hintaisia vaatteita kyseiseen rekkiin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tottakai niin voisi tehdä:D en tässä nyt minkään hyvityksen perässä olekaan, se nyt on sinänsä se ja sama joku 5euroa. Myyjän kommentti vaan pisti ketuttamaan, enkä siis edes sanonut myyjälle että saiskos tästä hyvityksen, vaan kunhan huikkasin että jännästi pistetty eri hintaisia vaatteita kyseiseen rekkiin.

-ap

Vierailija
10/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat niitä rekkejä sotkee, ei myyjät.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. se ei ollut siis ainoa väärän hintainen paita, vaan niitä oli useita. Ihan tiedoksi vaan:D

-ap

Vierailija
12/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän ap:n pointin. Jos paita on vahingossa väärässä paikassa niin sillehän ei voi mitään ja myyjällä ei ole välttämättä valtuuksia antaa hyvitystä. Mutta kyllähän tuossa tilanteessa olisi myyjän pitänyt pahoitella kovin tilannetta, vaikka ei olisi hyvitystä pystynyt antamaankaan ja vaikka paita olisi ollut väärässä paikassa. Asiakkaan ei kuulu lähteä huono maku suussa kaupasta pois.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän ap:n pointin. Jos paita on vahingossa väärässä paikassa niin sillehän ei voi mitään ja myyjällä ei ole välttämättä valtuuksia antaa hyvitystä. Mutta kyllähän tuossa tilanteessa olisi myyjän pitänyt pahoitella kovin tilannetta, vaikka ei olisi hyvitystä pystynyt antamaankaan ja vaikka paita olisi ollut väärässä paikassa. Asiakkaan ei kuulu lähteä huono maku suussa kaupasta pois.