Lue keskustelun säännöt.
Onko sulla tunnukset huuto.netissä?
06.02.2014 |
Ja jos on niin mitä myyt ja onko vaivan väärti ollut. Laita myös nimimerkki millä myyt?
Itse olen joskus myynyt ja nyt tein taas tunnukset.
Myyn halvalla lähinnä uusia lastenvaatteita, dvd:tä, kestovaippoja.
Tarkoitus ehkä joskus vielä jotain muutakin
Myyn nimellä Mirtsukka79
Kommentit (2)
Oi ihanaa, olet kyllä mielenkiintoinen ihminen. Mukavaa iltaa tynnyriin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei oo, eikä tuu.