Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Helsinki 2014. Kuka on suosikkisi?

Vierailija
23.01.2014 |

Oma suosikkini varmaan nro 1 eli Isabel. Kasvoista kaunein tyttö.

 

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014012317959467_vi.shtml

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 1 :)

Vierailija
2/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Nyt on upeita naisia/tyttöjä :) Numero 4 mun suosikki! Hetero nainen olen mutta kyllä noita ihan ilokseen katselee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 on ehdoton ykkönen

Vierailija
4/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noissa on vuosi vuodelta samat tytöt? Ykkönen oli ainakin tuore kasvo, ja oikeasti kaunis.

Vierailija
5/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6!

Vierailija
6/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen.

Täysin OT, pahoittelen. Vaikka periaatteessa olen kuvien vääristelemistä vastaan niin on aika ikävän näköistä kun tytöillä sinertää jalat ja on laikukkaat. Ilmeisesti kuvattu jossakin kylmässä studiossa, mutta valoihin panostamalla noista tytöistä olisi saanut huomattavasti paremman näköset kuvat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla karmeita white trash tatskoja, ja ihan taviksia ovat kaikki, tosi mitään sanomattomia...

Vierailija
8/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jolle tulee Martina A. mieleen Nr.1 Isabelin kasvoista? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 on minusta kaunein. Sitten ehkä 2:)

Vierailija
10/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:14"]

Ykkönen.

 

Täysin OT, pahoittelen. Vaikka periaatteessa olen kuvien vääristelemistä vastaan niin on aika ikävän näköistä kun tytöillä sinertää jalat ja on laikukkaat. Ilmeisesti kuvattu jossakin kylmässä studiossa, mutta valoihin panostamalla noista tytöistä olisi saanut huomattavasti paremman näköset kuvat..

[/quote]Johtuu jännityksestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen

Vierailija
12/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla paitsi ykkösellä luonnottoman tummaksi värjätty tukka (kolmosella tosin varmasti luonnostaan hyvin tummat hiukset). Osalla vielä tatskaa ja napakorua...ei voi mitään mutta musta tukka+tatska(+napakoru)= wt-vibat :P

 

(Ja siis niin on mullakin täällä tummaruskeaksi värjätty, oikeasti maantienharmaa tukka, mutta samaa mieltä oon siis itsestäni, hieman vaaleampi ei ois niin sarjakuvamaisen kova.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 & 8. Mutta todella saman näköisiä ovat kaikki... 7 paksu maha.

Vierailija
14/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2, Riina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais kyllä mun puolesta unohtaa ja lopettaa kaikki tälläise turhat "missikisat".

 

Tavallisen nätit ja jopa rumatkin "pimut" ottavat näihin osaa kun luulevat oikeasti olevansa koko kaupungin kauneimpia. Mikä hirveämpää, joku näistä voittaa, sitten voitto nousee hattuun ja luullaan että ollaan jotain maailman luokan kaunottaria. Seuraavaksi soitto Hymy-lehteen tms. ja kysytään joskos sais silikonit teidän kautta ja tämän jälkeen me joudumme törmäämään näihin silikonibimboihin iltalehtien jne sivuilla ihan liian usein.

 

Argh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme