Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteeko kuitin kampaajalta?

Vierailija
09.01.2014 |

Paljon puhutaan pizzerioiden kuiteista, mutta itselleni ei ole yksikään kampaaja antanut käteisellä maksettaessa kuittia jos en erikseen pyydä. Siis ei kukaan! Maksankin nykyään aina kortilla. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kampaajani tekee töitä enää osa-aikaisesti ja korttimaksulaite on niin kallis, ettei hän enää pidä sitä. Maksut hänelle hoidetaan siis käteisellä, en koskaan edes pyydä kuittia. Tiedän, että saan hiustenleikkuun paljon halvemmalla ilman kuittia, kuin ottamalla kuitin.

Vierailija
2/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koskaan kuittia kampaajaltani. Korttimaksu ei myöskään käy, käteistä pitää olla. Kassakonetta ei ole, setelit menevät suoraan kampaajan lompakkoon. Eli selvästi on kyse harmaasta taloudesta, mikä minua, tunnollista veronmaksajaa harmittaa. Hintakaan ei ole mitenkään edullinen. Mutta: kampaajani on erittäin taitava ja lisäksi oikein mukava ihminen, niin että...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Saanko kuitin' ei ole hirveän pitkä lause. Vai onko se hankalaa/noloa kysyä ikinä yhtään mitään. Annetaan pyydettäessä mutta harvemmin kysyn otatko, kun niin harva sen haluaa. Näköjään pitää alkaa tuputtamaan kun muuten on huijari.Kysyisin vielä mitä lakisääteisiä maksuja kampaajat jättää mielestäsi maksamatta? ..sillon kuin muulta veronkierrolta ja pahuuksien suunnittelulta ehditään

Vierailija
5/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Saan. En kannata harmaata taloutta.

Vierailija
6/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kampaajalla, kaksi vakkaria missä käyn vuorotellen, ei ole kassakonetta, on vain vanhanaikainen laskukone. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä haittaa harmaa talous? Valtio elää kuin viimeistä päivää, johtavien virkamiesten palkat on räjähtänyt ja määrä lisääntynyt jyrkästi, EU-jäsenmaksut vaan nousee, maksetaan tukipaketteja jne. Ja te oikeasti jaksatte stressata jostain pienestä rahasta, jonka se kampaaja tn. käyttää heti perään ruokakaupassa. Mitä hyötyä siitä on, että entistä tunnollisemmin maksetaan veroja? Kyllä sinne moolokin kitaan kaikki uppoaa ja yleisesti esimerkiksi Etelä-Euroopassa tai edes Ranskassa ei olla kovin tiukkoja näissä asioissa, joten tyhmiähän me täällä ollaan, jos maksetaan joka veroeuro, joka vaan vahvistaa valtiontaloutta ja lisää EU-rasitetta.

Vierailija
8/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin sinä sitä kuittia tarvitset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kampaaja on aina kysynyt otanko kuitin. kun vastaan kieltävästi hän heittää sen roskikseen

Vierailija
10/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tarjottu. Asun tosin kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama kokemus :0 Tosiaan täytyy erikseen pyytää ja varsinkin nämä pienemmät paika.

Vierailija
12/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kauppakeskuksen kampaamossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Minä merkkaan ylös kaikki menoni ja pidän omaa kirjanpitoa. Kerään kaikki kuitit ja säilytän niitä jonkin aikaa. Ap. Mutta muutenkin vaikkein keräisi, kyllä tuohon kiinnitän huomiota. Joissain pienissä kioskeissa muuten myös sama homma. Eli ihan suomalaistaustaiset yrittäjät eivät anna kuitteja usein, miksei näihin puututa? 

Vierailija
14/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saan, heitän kotona roskiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 06:54"]

2: Minä merkkaan ylös kaikki menoni ja pidän omaa kirjanpitoa. Kerään kaikki kuitit ja säilytän niitä jonkin aikaa. Ap. Mutta muutenkin vaikkein keräisi, kyllä tuohon kiinnitän huomiota. Joissain pienissä kioskeissa muuten myös sama homma. Eli ihan suomalaistaustaiset yrittäjät eivät anna kuitteja usein, miksei näihin puututa? 

[/quote]

 

 

miks siihen pitäs puuttua :D Jos et ite tajua pyytää kuittua nii poliisinko sinne pitäs tulla se vaatimaa?

Vierailija
16/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kiikutan suoraan verovirastoon.

Vierailija
17/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa niuhottamista koko kuitit. Miten sitä oppisi tunnistamaan ap:n kaltaiset poliisin ja verottajan pikku apulaiset. Noloa.

Vierailija
18/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa toi kuitittomuus on huomioitu hinnassa? Tai sitten yksinkertaisesti unohti antaa sen 

Vierailija
19/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saan, missä sä oikein käyt =)

Vierailija
20/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saan, missä sä oikein käyt =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän