Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi

Vierailija
23.01.2014 |

Olen myynyt lapsen vanhaa pinnasänkyä hyvillä kuvauksella, mitoilla, kuvilla jne. Olen saanut jo 6 kyselyä: "vieläkö on myynnissä, voinko tulla noutamaan" ja kun olen kertonut, että vielä on ja tervetuloa, milloin tulisit, niin sitten ei kuulukaan enää mitään. Yhden vielä ymmärtäisin, mutta kun järjestäin kaikki tekee oharit..?

Miksi vaivautua kysymään, jollei oikeasti kiinnosta? Tai miksei voi vastata, että kiitos mutta odotettiinkin jokin muu tms..?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi