Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ostaa talon jossa on murhattu ja kidutettu

Vierailija
03.02.2014 |

Ihmistä..

Sen Kotkan murhatun asianajajan talo on myynnissä ja tulee kylmät väreet kun kuvia katsoo.

Vaikka tiedänhän minä ettei se talon vika ole, jos siellä on jotakuta kidutettu ja sitten murhattu, mutta silti..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeeltä tuntuis. 

Vierailija
2/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan pystyisi. Siis riippuu tapauksesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iltalehdessä oli kuvia siitä, missä kohtaan oli tapettu ja verijäljet.. niin siksi kylmäisi oleskella siellä, kun tietäisi missä kohtaa sitä kidutettiin jne.

Hyi http

Vierailija
4/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varsinkin jos on tollainen että on talo kaikkien tiedossa niin joo... luultavasti lähtee paljon markkinahintaa halvemmalla :o)

Vierailija
5/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että kyseinen talo menee kaupaksi. Kotkassa kun muutoinkin taloja pilvin pimein myynnissä ja myyntiajat pitkiä niin tuskin kukaan haluaa sitä taloa ostaa.

Vierailija
6/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo talo on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tai ehkä isolla alella ja myisin eteenpäin. Oli kauhea tapaus..

Vierailija
8/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkiä! En uskaltaisi asua, koska olen niin säikky:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkiä! En uskaltaisi asua, koska olen niin säikky:)

Vierailija
10/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:48"]

Mikä tuo talo on?

[/quote]

Et vissiin kovin paljon uutisia seuraa.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa, mitäs sen on väliä mitä siellä on aiemmin tapahtunut.

Vierailija
12/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis voi luoja teidän kanssanne. Me asumme Keski-Euroopassa ja täällä asuntokanta on paikoin todella, todella vanhaa. Löytyy koteja 1200-luvulta, 1700-luvulta ja olisi nyt aika ihme, jos pitäisi jokaisen talon kaikkien asukkaiden historia selvittää. Ihan varmasti on tapettu joka taloon joku jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosisatoja sitten asuntoon tapettu henkilö kuitenkin hieman eri asia kuin kaikkien paikkakuntalaisten tunteman henkilön murha vain hetki sitten. Tuskin se esimerkiksi venäläisiä hetkauttaa ja sieltä suunnalta saattaa ostaja löytyä mutta kotkalaisia taatusti. Toinen vaikuttava asia on tietysti hinta. Se on kaupungin nykytilanteeseen kova ja maksukykyiset ehkä valitsevat jotain muuta. Talohan ei kuitenkaan uusi. Pääkaupungin mittapuulla hintapyyntö (mitä ei tietysti tarvitse maksaa) on varmasti edullinen mutta ei kotkalaisittain.

Vierailija
14/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:50"]

Laittakaa linkkiä! En uskaltaisi asua, koska olen niin säikky:)

[/quote]

 

Meinaat että murhaaja tulee samaan taloon uudestaan?? Miksi ihmeessä tulisi?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voisin. Ei se talo oo ketään tappanut tai kiduttanut. 

Vierailija
16/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikkakunnalla on talo jossa perheen isä tappoi vaimonsa. Talo tuli myyntiin ja seuraavan perheen kanssa kävi aivan samalla tavalla. Kuten arvata saattaa talo oli pitkään myytävänä. Sen sitten osti ulkopaikkakuntalainen joka on nyt asunut 5 vuotta siinä. Nähtäväksi jää että kuinka siinä käy. 

Vierailija
17/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:14"]

Meidän paikkakunnalla on talo jossa perheen isä tappoi vaimonsa. Talo tuli myyntiin ja seuraavan perheen kanssa kävi aivan samalla tavalla. Kuten arvata saattaa talo oli pitkään myytävänä. Sen sitten osti ulkopaikkakuntalainen joka on nyt asunut 5 vuotta siinä. Nähtäväksi jää että kuinka siinä käy. 

[/quote]

 

Siis tappoiko sen seuraavan ostajapariskunnan mies myos vaimonsa? jos, niin aika huisia.. missa pain?

 

Vierailija
18/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 30 km helsingistä länteen. Eikö eräs tietty kartano ole saanut samanlaista kuuluisuutta. http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blogs/kyt-j-n-kirous

Vierailija
19/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En ostaisi omakotitaloa mistään hinnasta.

Vierailija
20/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunnoistakaan ei tiedä aina, mitä niissä tapahtunut.

 

Miehen äiti asui kaupungin vuokra-asunnossa. Hän on kuuro, ei siis kuullut yöllä avunhuutoja ja tappelun ääniä alakerran asunnosta. Ihmetteli vaan, kun kissa herätti hänet yöllä hermostuneena useamman kertaa ja luuli, että eläin tulossa sairaaksi.

 

Aamulla alakerran naapurit kertoivat, että hänen alapuolellaan asuvassa asunnossa oli mies hakannut tyttöystävänsä kuoliaaksi yöllä. Asunnossa oli kuulunut miehen karjuntaa, juoksuaskeleita, lyömisen ja kaapin ovea päin takomisen ääniä, naisen avunhuutoja. Naapurit oli soittaneet poliisille kolmasti, ennen kuin nämä tulivat paikalle. Hetkeä ennen poliisin tuloa naisen avunhuuto oli äkisti katkennut. Kun poliisi avasi oven, nainen oli makanut tohjoksi hakattuna eteisessä.

 

Poliisi ei vaivautunut tulemaan paikalle, koska naista oli hakattu niin usein ennenkin ja samat naapurit oli niin usein ennenkin soittaneet apua ja aina nainen oli verissä päin sanonut, että ei se mitään, juoksin itse ovea päin.

 

Kun miehen äiti lähti aamulla töihin, asunnon ovi oli auki. Lattialla ja eteisen kaapin ovissa oli verijälkiä. Verta oli valunut naista kannettaessa myös rappukäytävään.

 

Miehen äiti ei voinut enää siinä talossa asua. Mutta huoneiston uudet asukkaathan eivät tiedä, mitä siellä on aiemmin tapahtunut, ellei joku kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä