Naisen euro on valtion töissä 1,11 euroa
http://yle.fi/uutiset/naisjohtajan_euro_on_valtiolla_111_euroa/6914840
Eikö tästä pitäisi nyt tasa-arvo pölhöjen nostaa kamala haloo?
Kommentit (7)
Se oli kyllä alunperin, että naisjohtajan euro on...
Haloota on hankala nostaa, kun muuten naisten euro valtiolla on kaukana miestenb eurosta.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:36"]
No jos keskiarvoa katotaan, niin naisen euro on vain se 80 cn.
[/quote]
Meinaat siis, että se on noin yksinkertaista? Minusta ei ole, koska Suomi on ns teollistunut maa ja vienti pohjautuu aika puhtaasti sellaiseen teollisuuteen, joka on miesvaltaista.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:39"]
Cn?
[/quote]
Senttiä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:36"]
No jos keskiarvoa katotaan, niin naisen euro on vain se 80 cn.
[/quote]
Meinaat siis, että se on noin yksinkertaista? Minusta ei ole, koska Suomi on ns teollistunut maa ja vienti pohjautuu aika puhtaasti sellaiseen teollisuuteen, joka on miesvaltaista.
[/quote]
Vaikka miltä kantilta katsoo, niin naisten palkkaus on pienempi.
No jos keskiarvoa katotaan, niin naisen euro on vain se 80 cn.