Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lastenhoitoapu

17.10.2013 |

Ajattelin kokeilla tätä kautta. Olen 18 vuotias oppisopimusopiskelija ja etsin ilta/viikonloppu "hoitokeikkoja" lapsiperheisiin tai miksei päiväkoteihinkin. Olen ollut nykyisessä työpaikassani (päiväkoti) reilut 2 vuotta ja nyt vuoden opiskellut oppisopimuksella =) OSAAN hoitaa ja tehdä asioita kaikenikäisten kanssa, koska päiväkotimme on yksityinen 20 lapsen päiväkoti jossa ikähaarukka tällä hetkellä 10kk-6v mutta sekä nuorempien että vanhempien kanssa varmasti osaan toimia =) laita rohkeasti s-postia jos tarvitset apua =) ps. minulla on auto, jolla pääsen kulkemaan (uusimaa).

s-posti: hannahama@luukku.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi