Lue keskustelun säännöt.
lastenhoitoapu
17.10.2013 |
Ajattelin kokeilla tätä kautta. Olen 18 vuotias oppisopimusopiskelija ja etsin ilta/viikonloppu "hoitokeikkoja" lapsiperheisiin tai miksei päiväkoteihinkin. Olen ollut nykyisessä työpaikassani (päiväkoti) reilut 2 vuotta ja nyt vuoden opiskellut oppisopimuksella =) OSAAN hoitaa ja tehdä asioita kaikenikäisten kanssa, koska päiväkotimme on yksityinen 20 lapsen päiväkoti jossa ikähaarukka tällä hetkellä 10kk-6v mutta sekä nuorempien että vanhempien kanssa varmasti osaan toimia =) laita rohkeasti s-postia jos tarvitset apua =) ps. minulla on auto, jolla pääsen kulkemaan (uusimaa).
s-posti: hannahama@luukku.com
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla