Lue keskustelun säännöt.
Vuoden eka joululaulu kuunneltu :)
31.10.2013 |
Tapiolan kuoron esittämänä Maa on niin kaunis.
t.jouluhöppänä
Kommentit (2)
Täällä vedellään joululauluja jo kolmatta viikkoa. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaa. Pitääkös se aavee mariaa alkaa hoilata jo.