Bloggaajan hiestä ollaan valmiita maksamaan!!!
OHHOH! Käytetystä huivista joku valmis maksamaan enemmän kuin mitä uuden huivin hinta on kaupassa!! Kaiken kukkuraksi bloggaaja on saanut huivit itse ilmaiseksi... joo-o! Ilmoittaakohan huiveista saadut tulot myös verottajalle?
http://www.huuto.net/kohteet/becksondergaardin-tahtikuvioinen-villa_silkkihuivi/282503237
Täällä uutena sama huivi (tosin eri väri)
http://www.millanputiikki.fi/product/show/44/becksondergaard/6064/supersize-nova-tahtihuivi-musta
No, eihan se ole tyhmä joka pyytää vaan... ;-D
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 15:16"]
Kaikkihan ne tuota tekevät. Lastenvaatebloggaajat varsinkin.
[/quote]
kyllä, mutta ne olen saanut halvemmalla. Jos huivin ovh on 79 euroa, on aika hölmöä myydä sitä hintaan 73 euroa + postikulut, varsinkin kun huivi on käytetty.
On vissiin rahasta pulaa.
Huutiksessa voi helposti aloittaa esim 20 eurosta ja sitten katsoa mihin hinta päätyy huutokaupassa.
Kalliita hikipisaroita ;) Tuolle huiville ei edes suositella vesipesua!
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 15:16"]
Kaikkihan ne tuota tekevät. Lastenvaatebloggaajat varsinkin.
[/quote]
kyllä, mutta ne olen saanut halvemmalla. Jos huivin ovh on 79 euroa, on aika hölmöä myydä sitä hintaan 73 euroa + postikulut, varsinkin kun huivi on käytetty.
On vissiin rahasta pulaa.
Huutiksessa voi helposti aloittaa esim 20 eurosta ja sitten katsoa mihin hinta päätyy huutokaupassa.
[/quote]
Ostajahan tuon hinnan haluaa maksaa, myyjän lähtöhinta 20 euroa...
Ap miksi pitäs ilmottaa verottajalle? Kirppistuloja saa kerätä vuodessa 5000€ verottomasti ennen kun tarvitsee ilmottaa. Tuskin tuo noista ihan niin paljon saa. Ap raukka on kateellinen jollekin bloggarille huiveista, voi pyhä sylvi! :-D
Kaikkihan ne tuota tekevät. Lastenvaatebloggaajat varsinkin.