Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUMMAT OVAT FIKSUMPIA: LASSUKAT VAI AV-MAMMAT?

Vierailija
25.09.2013 |

?????

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna määritelmät sanoille ensin.

Vierailija
2/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kyllähän lassukatkin osallistuvat av-keskusteluun. Mutta sanon kyllä lonkalta että keskimäärin "mammat" ovat fiksumpia. Sehän on selvä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down-jankkaaja nostaa myös lassukka-ketjuja esiin

Vierailija
4/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 18:32"]

?????

[/quote]

 

Heh. Ketjua lukemattakin on pakko sanoa, että mammat. Ei siis AV:tä ihaillen, mutta lassukoita alemmas ei kai mikään tai kukaan pääse?

 

Vierailija
5/23 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän, mikä on AV-mamma. Se tarkoittaa AUDIO-VISUAALI-MAMMAA, siis sellaista perheenäitiä, joka työskentelee audiovisuaalisella alalla esim. valokuvauksen tai musiikin tai multivision parissa, mutta...  mikä on LASSUKKA?!?

Vierailija
6/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen älykkyys merkkaa ja suvun jatko, joten av-mammat voittavat lassukat 6-0. Ainoa millä lassukat voivat tulevaisuudessa päteä on se, millä mr.Laasanen itse opastaa naisia: eli lassukkuudesta luopuminen ja naisen tahtoon alistuminen. yksinhän nämä muuten jäävät ja paljon enemmän yksin kuin "femakot", näillä kun yleensä sosiaaliset ympyrät isommat kuin suomi24 ruikkijoilla ja arvot paremmin nykypäivään sopivia, kuten myös ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat on miehiä ja av-mammat naisia -> lassukat ovat siis fiksumpia. Miesten ÄO, kun se lasketaan keskiarvona kaikenikäisistä, on tutkitusti naisia korkeampi.

Vierailija
8/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijakkaa, et sitten mitään väsyneempää keksinyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat tietysti.

Vierailija
10/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:59"]

Lassukat on miehiä ja av-mammat naisia -> lassukat ovat siis fiksumpia. Miesten ÄO, kun se lasketaan keskiarvona kaikenikäisistä, on tutkitusti naisia korkeampi.

[/quote]

 

AV-mammat ovat kuitenkin mielipiteiltään ja taustoiltaan epäyhtenäisempi ja laajempi joukko kuin lassukat, jotka edustavat vain pientä murto-osaa miehistä. veikkaisin, että lassukoiden ÄO ei liikkuu siellä gaussin käyrällä alatasolla verrattuna koko miessukupuolen keskiarvoon.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, onko lassukka tossun alla oleva mies, joka tekee naisten töitä, vai mikä se on?

Vierailija
12/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:59"]

Lassukat on miehiä ja av-mammat naisia -> lassukat ovat siis fiksumpia. Miesten ÄO, kun se lasketaan keskiarvona kaikenikäisistä, on tutkitusti naisia korkeampi.

[/quote]

 

Lassukat tunnistaa siitä, että nämä peukuttavat omia viestejään ja viimeistein tutkimusten mukaan ( kuten myös aiempien, ennen kuin testejä kalibreoitiin) naiset ovat älykkämpiä ja sopeutuvampia kuten yleensäkin korkeasti älykkäillä lajeilla. Lassukoiden kohtalo on sama kuin urospuolisilla ja häiriintyneillä norsuilla siis:vain naaraat määrävät lajin tulevaisuuden ja yksilön oma älykkyys pelkkä pieru saharaan, varsinkin jos on niin ällö, ettei kukaan nainen katso sinne päinkään. Kaikki purkaukset yhtä samaa pierun kanssa lopulta, 100v. jälkeen teistä ei ole olemassa mitään, naarat sen sijaan levittävät geenejään ja meemejään. Perusbilsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:59"]

Lassukat on miehiä ja av-mammat naisia -> lassukat ovat siis fiksumpia. Miesten ÄO, kun se lasketaan keskiarvona kaikenikäisistä, on tutkitusti naisia korkeampi.

 

 

[/quote]

 

AV-mammat ovat kuitenkin mielipiteiltään ja taustoiltaan epäyhtenäisempi ja laajempi joukko kuin lassukat, jotka edustavat vain pientä murto-osaa miehistä. veikkaisin, että lassukoiden ÄO ei liikkuu siellä gaussin käyrällä alatasolla verrattuna koko miessukupuolen keskiarvoon.

 

[/quote]

Ei hitto, mikä moka minulta: "ei liikuu" piti olla "liikkuu". Olenko siis elävä todiste av-mamman (mulla ei kyllä ole lapsia) tyhmyydestä. I rest my case :D

 

Vierailija
14/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat on hellyttävämpiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hellyttävä siis uusi poliittisesti korrektimpi tapa sanoa säälittävä?

Vierailija
16/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASSUKOILLA ON PENIS, JOTEN LASSUKAT OVAT MONSTERIFIKSUJA SUHTEESSA MINIAIVOISIIN JA MUNATTOMIIN AV-LEHMIIN.

Vierailija
17/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella jolla penis on aivot ja jokaisella jolla käänteinen sisään kääntynyt vastavaa uloke/sukuvärkki, ei ole. Näin miehet viisaudessaan päättivät, kun tiedettä alkoivat tekemään, käänteisen peniksen omistajilla ei ole myöskään sielua, joten naiset ovat ali-ihmisiä ja miestä varten, joka sopiikin vaikka tappaa siinä samassa kun sen se ihmisyys surkastuu, eli penis. Naiset ovat miestä varten, eikä miehet naisia varten ja nainen sopii palvelijaksi miehelle, eikä meis naiselle. Kaiken mitta on penis. Ja sen pituuden tietää mies itse ennen sovittuja punnuksia tai senttejä ja nyrkillä kompensoi ja näyttää, jos joku kehtaa aliarvioida tai arvostella tätä jumalan kuvaa jollain lailla. Naiset siis vain mittaavat jaa arvottavat miehiä sillä, minkä puutteesta nämä sorsineet naisia iät ja ajat. Millimunan turhaa valittaa, kun kaikki tuumat on vaihdettavissa senteiksi ym.jollei riitä, niin ei riitä, hakata voi, muttei ketään voi pakottaa rakastamaan.

Vierailija
18/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kipeetä settiä  :- /

Vierailija
19/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:07"]

naaraat määrävät lajin tulevaisuuden

[/quote]

Se on sitten jokaisen ituhipin unelma: palataan kivikauteen ja pysytään siellä. Onneks me koiraat voimme tieteen ja tekniikan avulla lähteä valloittamaan maailmankaikkeutta ja jättää teidät naaraat tänne keskenänne pelastamaan oravia ja harjoittelemaan kaulimen käyttöä. Tullaan sitten moikkaamaan miljoonan vuoden kuluttua. :D

 

Vierailija
20/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Ainakin se av-mamma, joka haluaa ehdoin tahdoin väkisin täällä viljellä keksimäänsä lassukka-termiä, on ihan huippuidiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän