Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUMMAT OVAT FIKSUMPIA: LASSUKAT VAI AV-MAMMAT?

Vierailija
25.09.2013 |

?????

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:07"]

naaraat määrävät lajin tulevaisuuden

[/quote]

Se on sitten jokaisen ituhipin unelma: palataan kivikauteen ja pysytään siellä. Onneks me koiraat voimme tieteen ja tekniikan avulla lähteä valloittamaan maailmankaikkeutta ja jättää teidät naaraat tänne keskenänne pelastamaan oravia ja harjoittelemaan kaulimen käyttöä. Tullaan sitten moikkaamaan miljoonan vuoden kuluttua. :D

 

[/quote]

 

Elättekö niin kauan? Että ihan raketilla... Voi teitä pojat.

Vierailija
22/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 20:45"]

LASSUKOILLA ON PENIS, JOTEN LASSUKAT OVAT MONSTERIFIKSUJA SUHTEESSA MINIAIVOISIIN JA MUNATTOMIIN AV-LEHMIIN.

[/quote]

 

Lassukka parka ei tiedä edes eroa peniksen ja munien välillä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen matkaan lähtöä on kuitenkin keksittävä panorobotteja jos naaraat aiotaan jättää tänne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi