Mitä ajattelet 40-vuotiaasta miehestä, joka sanoo tätä naista seksikkääksi?
Kommentit (6)
Ajattelen, että ihan normimies mutta että miehellä on ihan hyvä maku, on hän omasta mielestänikin sexy ja olen heteronainen. Ainakin tässä:
Hyvä maku.
Jos tässä kalasteltiin sellaista vastausta, että mies on likainen vanha setä, niin aloittaja ei kyllä kovin hyvin ymmärrä normaalin heteromiehen seksuaalisuutta.
Kannattaa olla huolestunut miehestään vasta sitten, jos se tuosta tykkää!
Oi, ihanan leikkisä!
Ja mä olen vaan tälläne suurperheen äiti, miehen mielipiteestä en voi sanoa kun ei ole tässä haastateltavana mutta mitä nyt ollaan tunnettu niin varmaan sanois: ihan kiva ja jatkais juttujaan.
Eikö toi ole vähän niinku naapurin tyttö, ainakin jos se olis ranskatar! ;)
Erittäin hyvä esimerkki siitä, kuinka raikkaus ja nuoruus kiehtoo käytännössä kaikkia miehiä.
Suomen äijänaisjaosto kuplassaan on kadottanut tatsin maskuliinisen miehen seksuaalisuuteen. Se ei syty androgyniasta, ronskeista, ilkeistä, valtavan kokoisista, epäsiisteistä, jne. naisista. Vaan yksinkertaisesti naisellisista, tuoksuvista ja suloisista neidoista. Tämän faktan sitten joko hyväksyy tai itkee ja hyväksyy.
Ajattelen, että normaali heteromies.
Vaikka itse en tuosta alizeesta ole koskaan oikein tykännyt. Jotenkin pelottavan mielenvikaisen oloinen.
Kaipa se on alkukantainen vaisto, joka viestittää, että tuolle ei kannata siittää jälkeläistä, vaikka ulkokuori onkin kunnossa. Tiedä häntä.