Todella huonoa palvelua H&M:ltä
Tilasin aikaa sitten muutaman tuotteen H&M:ltä. Viime viikolla minulle tuli ilmoitus, ettei kortiltani oltu voitu veloittaa tuota summaa ja että tilaus peruuntuu, jos toinen veloitus ei onnistu.
Olin yhteydessä pankkiini, jossa arveltiin H&M:n systeemeissä/käytännnöissä olevan vikaa. Laitoin tämän viestin H&M:lle ja pyynnön ohjeista, miten toimia, kun tilillä kuitenkin on rahaa. H&M:ltä tuli vastaus käydä muokkaamassa tilaustietoja.
Kävin H&M:n sivuilla. Maksutietoja ei voinut edes mitenkään muokata. En jaksanut alkaa soittamaan... Tänään tuli tieto, että tilaus oli peruttu. Niin on myös asiakkuuteni ko. firmassa.
Muilta firmoilla veloitus on aina onnistunut.
Paska homma!
pitäköön tunkkinsa!