Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärsinkö oikein

Vierailija
06.03.2013 |

Luin näitä Erika- juttuja ja jossain linkissä oli tieto, että äitipuoli olisi perustellut "kapalointia" opittuaan sen päiväkotiharjoittelussa lähihoitajaopintoaikanaan???? Tää kiduttaja on lähihoitaja? Vai ollut pelkkä opiskelija?? Olen kuumeessa ja pää aika tukossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika jännä lähihoitaja koulutus ollut. Eipä meillä kapalointia ole opetettu...

T:Lähihoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä