Tunnetko ketään, jolla on kaksiväriset hiukset, valkomustat tai punamustat?
Kommentit (6)
Mulla on mustat hiukset joissa on etuosassa osio vaaleilla raidoilla. Tykkään vaan vähän rajummista tyyleistä vaikka keski-ikäinen toimistotantta olenkin.
En todellakaan. Vaikken valitse ystäviäni ulkonäön perusteella, kertovat tuon tyyppiset tyyliratkaisut jo jotain henkilön mielenterveydestä. Pahoittelut, jos tämän ääneen sanominen jotakuta loukkaa.
Olen nähnyt niitä lähinnä vain tv-ohjelmissa, joissa esitellään jonkun keravalaistantan laihdutusta, häitä tai sekä että. Yleensä väritys yhdistyy tyylipuhtaaseen kp-klassikkoon.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:51"]
En todellakaan. Vaikken valitse ystäviäni ulkonäön perusteella, kertovat tuon tyyppiset tyyliratkaisut jo jotain henkilön mielenterveydestä. Pahoittelut, jos tämän ääneen sanominen jotakuta loukkaa.
Olen nähnyt niitä lähinnä vain tv-ohjelmissa, joissa esitellään jonkun keravalaistantan laihdutusta, häitä tai sekä että. Yleensä väritys yhdistyy tyylipuhtaaseen kp-klassikkoon.
[/quote]
Tunnen. Perhekerhossa käy yksi kolmen lapsen äiti jolla lyhyehköt punamustat hiukset. Lasten nimet alkaa kaikki J:llä. Ja tää on ihan totta.
Meillä sos- ja terveysalan työpaikassa on useammalla naisella kaksivärisiä, on mm. neon oranssi-mustaa, vaaleanruskea-mustaa, puna-mustaa ja nykyisin näkee yhä enemmän tätä alta tummempaa ja latvoista vaaleampaa ombre-värjäystä.
Ombre on uusi kaksivärinen ylioppilaslakkivärjäys ja nyt jo päässä joka iikalla :)
Vitsi näitä alotuksia :D