Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
hellsinskissä on ihanaa
20.03.2013 |
Kommentit (3)
sairaat vanhemmat tuottaa sairasta jälkikasvua
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 11:03"]
sairaat vanhemmat tuottaa sairasta jälkikasvua
[/quote]
Siitähän se lähtee. Vuosaaresta kun menee Espooseen töihin ja takaisin niin pari tuntia menee aikaa niin ei siinä ehdi paljoa lapsia edes nähdä. Sitten töiden jälkeen nopeasti alkoholia ja huumeita naamaan ja sitä rataa.
Alue: Aihe vapaa
Ei kannata mennä Vuosaareen eikä itään, siellä asuu pelkkiä eläimiä