Lue keskustelun säännöt.
Aavemamma haluisi huolehtii näistäkin!
04.03.2013 |
Mut mitä voi tehdä muuta kuin yrittää kirjoittaa jotakin, että nää ei unohdu.
Mistä saataisiin tämmöisii kuvii täältä Ihmelandiasta? Ja toi yks rakennus on kuin pressan linna, eiks vaan? Ehkä nää jotkut käyvät ihan pissillä niillä nurkilla ja hakee jämiä kun tori on suljettu ja myyjät pakkaa ja lokeiltakin jää jotakin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla