Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä mieltä olette nimestä Juho? Ristiäiset lähestyvät, ja nimi vielä hakusissa...

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihana nimi! Joskus teiniaikoina olin ihastunut ainakin kolmeen eri Juhoon, joten mulle sillä nimellä on muutenkin hyviä mielleyhtymiä. Kiva nimi, tuskin niitä edes kovin paljoa on tällä hetkellä pienten poikien joukossa.

Suomessa OK, mutta ainakin englantia puhuville yhtä vaikea kuin Juha. Eräskin Britanniaan pysyvästi muuttanut Juha muutti nimensä Jussiksi, kun se sentään jotenkin onnistuu, you see.

Juho on oikein hyvä nimi. Itse tykkään enemmän kuin esim. Juhasta. Pikku-Juhoja ei ihan kamalasti ole, mut ei sillä nimellä ole harvinaisuusarvoakaan. Ja eiköhän ne koulukiusaajat oo enemmän Nicoja ja Timejä ja Roneja. ;)

Mulle Juho tekee mielikuvan perinteitä kunnoittavasta, akateemisestä perheestä, jolla ei oo tarvetta erottua joukosta hyvässä eikä pahassa. 

Go for it!

Itse en ainakaan valita. Eipä ole montaa tullut vastaan kouluaikana, harrastusten parissa tai työelämässä. Itse olen tuntenut ja tiennyt kaksi muuta kaimaa tähän astisen elämäni aikana.

Juho, vuodesta 1974

Meidän kulta mussukan nimi on Juho ja ollaan tosi tyytyväisiä nimeen. Molemmilla puolin suvussa paljon Juhoja aiemmissa sukupolvissa. Kestää aikaa, ei ole helposti väänneltävissä. Ei olla kerhopiireissä törmätty muihin Juhoihin, joten tuskin useita nimikaimoja tulee ryhmissä olemaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat