Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendit faneja?

Vierailija
03.02.2006 |

kuka suosikkisi :)



minulla Rachel ja Joey. Kaikki ovat kyllä ihania. Ihan huippu sarja, voisin katsoa vaikka joka päivä. Pääsee jotenkin irtautumaan arjesta. :)

Harmi kun ei tule enää edes uusintoja telkkarista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikki on Chandler, piikikkäine huomautuksineen. Pidän siitä ironiasta :)



Ja mun mielestä Jennifer Aniston on yhä yksi kauneimmista naisista joita tiedän.

Vierailija
2/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen aina hirmu kateelliseksi sen hiuksille :) nykyisin ne ei ole enää niin kauniit kun frendien aikaan, johtuu varmaan väristä tai sen puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on tulossa neljä uutta jaksoa, kun kaikki näyttelijät suostuivat ne 5 miljoonasta tekemään. kiva.. :)

Vierailija
4/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan uutisankka.Valitettavasti.

Sanottiin viihdeuutisissa.

Harmi,olisi ollut kiva nähdä uusia jaksoja..

Vierailija
5/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kun ei toteudu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän