Lue keskustelun säännöt.
G: Kumpi mielummin: mukava työ hyvin huonolla palkalla vai hirveä työ erinomaisella palkalla?
Kommentit (3)
Voisin tehdä paremalla palkalla jotakin muutakin, kuin lempihommiani. Harrastukset on erikseen.
Mutta jos vaikkapa lääkärin, lto:n, hoitsun tai luokanopettajan palkat olisivat kamalan korkeat ja houkuttelevat, en siltikään tekisi noita töitä. Kai jokaisella joku raja on, että ei tee ihan mitä tahansa työtä vaikka palkka hyvä olisikin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta ylikoulutetulla ei ole mahdollisuuksia. Minun vaihtoehtoni ovat joko tehdä tätä keskipalkkaista työtä jonka koen liian stressaavaksi, tai olla työtön.
mutta onneksi todellisuus ei usein ole ihan noin mustavalkoinen =)