Lue keskustelun säännöt.
Lopettakaa maan ykkösnaisen panettelu,
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kehua vaan saa, niinkö? Pukeutumistyylistä täällä keskustellaan.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1739323/miten_toi_ha…
ole mikään "maan ykkösnainen", huhhuh. eihän se ole mitään tehnyt, miksi se ansaitsisi jonkun "ykkös"arvon. nimetään kaikki omien, ei jonkun muun, saavutusten mukaan.
Kehua vaan saa, niinkö? Pukeutumistyylistä täällä keskustellaan.
<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1739323/miten_toi_ha…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1739323/miten_toi_ha…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1739323/miten_toi_ha…;
joku raja aivottomalle henkilöpalvonnalle, kiitos...
e puhutaan täällä ihan mitä meitä huvittaa. AV ei ole kukkkahattutätien palsta, jokainen sen tietäää.