Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä mun mies teki?! En usko että kenelläkään tällaista...

Vierailija
05.01.2013 |

Hän lähti tänään töihin klo 10.30 ja tulee sitten vasta yöllä. Mutta sitä ennen hän

- tyhjensi tiskikoneen

- siivosi keittiön muutenkin

- laittoi takkaan puut ja sytykkeet valmiiksi

- imuroi koko talon

- viikkasi kuivat pyykit

- keitti kahvit ennen lähtöään

- huolehti että minulle on viiniä iltapalan painikkeeksi

- laittoi autoni lohko- ja sisätilanlämmittimen päälle, jotta meillä on lämmin lähteä kauppaan



Mulla oli tänään vapaapäivä ja halusi että voin keskittyä lasten kanssa touhuiluun.



Ja ei, ei todellakaan ole nössö mies, mutta vaimoaan arvostava ja hemmotteleva. Toimii hyvin miehisessä ammatissa jos joku sitä miettii :)



Hieno mies

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja ei, ei todellakaan ole nössö mies, mutta vaimoaan arvostava ja hemmotteleva. Toimii hyvin miehisessä ammatissa jos joku sitä miettii :)

Vierailija
2/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi teki vähän kotitöitä. Sinun pitää nyt varmistua tätä kautta, että eihän miehesi ole nössö tai homo. Eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat tekee mieluummin kotitöitä kuin vahtii lapsia (pienissä riittää vahtimista...). Oikein kilpaillaan, että kumpi voi tuolla tavalla "enempi palvella", siinä oikeasti sielu ja ruumis lepää. ja bonuksena voi tuntea olevansa hyvä ihminen

Vierailija
4/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti satuhahmo tai muuten vaan tarua? Tai sitten miehelläsi on huono omatunto jostain.. Edeltävät oli siis vitsiä, olen kade, nauti miehestäsi!

Vierailija
5/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen miehen minäkin haluan. Usko hyviin miehiin palasi minuun!



Kiitos!

Vierailija
6/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


Minulla mies tekee paljon kotitöitä, mutta ei suinkaan pyytettömästi tai minua hemmotellakseen, vaan nostaakseen omaa statustaan (omissa silmissään) ja saadakseen sitten joka tavalla korostaa sitä kuinka paljon saa aikaan ja vihjailla sen myötä miten vähän minä oikeastaan saan aikaan vaikka olenkin NAINEN.



Mutta jos itsellä asenne on kohdillaan, niin sen jaksaa ottaa vain kivana juttuna, että mieskin osallistuu kotitöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet tuon olevan ainutlaatuista.

Vierailija
8/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi pallinsa, totesi, "ei jumalauta" ja lähti töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen. Kivan ahkera, mutta...vaati samaa myös minulta. Armoton nalkutus, jos uskalsi maata sohvalla. Samanlaista ahkeruutta kyllä arvosti.

Vierailija
10/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastui ja makasi peiton alla. Lapset melusivat ja mölysivät ja minä korotin ääntä koska olen niin hermostunut. Pelkään, että olen saamassa keskenmenoa. Mies huutaa makuuhuoneessa ovi kiinni ja etkö sä saa niitä lapsia hoidettua ja mitä säkin niitä lapsia teet lisää kun et saa noitakaan hoidettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aina pettäviä paskoja :)

Vierailija
12/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


Minulla mies tekee paljon kotitöitä, mutta ei suinkaan pyytettömästi tai minua hemmotellakseen, vaan nostaakseen omaa statustaan (omissa silmissään) ja saadakseen sitten joka tavalla korostaa sitä kuinka paljon saa aikaan ja vihjailla sen myötä miten vähän minä oikeastaan saan aikaan vaikka olenkin NAINEN.

Mutta jos itsellä asenne on kohdillaan, niin sen jaksaa ottaa vain kivana juttuna, että mieskin osallistuu kotitöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi pallinsa, totesi, "ei jumalauta" ja lähti töihin.


Hah haa!

Vierailija
14/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli duunipäivä, miehellä vapaa.

Eikä edes tiskikonetta oltu tyhjennetty. Koko keittiö oli yhtä kaaosta, puhumattakaan muusta huushollista.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu ap. Olen juuri hakenut avioeroa tuollaisesta miehestä, sillä kuten jotkut muutkin totesivat, kaikki eivät tee noin rakkaudesta vaan omia pakkomielteitään toteuttaakseen. Oma exän tosiaan haukkui minut aina mitään tekemättömäksi ja nosti itsensä kaikkien yläpuolelle. Tuo tekeminen ei kerro sitä, arvostaako ja rakastaako mies. Toivottavasti näin on ap:n tapauksessa:)

Vierailija
16/16 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös avaa aina oven minulle, kantaa ostoskassit, hoitaa lapset jos haluan levätä, tekee ihan mitä vain toivon.



Onneksi on kohtelias myös muille naisille, pitää ovea auki, auttaa jos on tarve, aina kohtelias.



Olen onnennainen, tiedän sen :)

Lapset saavat hyvän mallin ainakin isästään, toivottavasti en ole ihan toivoton äidin malli!



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän