Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko näin oikeasti käydä (Anoppi).

Vierailija
02.01.2013 |

Mulla on melko hämmentynyt olo. Palasimme muutama päivä sitten anoppilasta. Minulla oon mieheni kanssa pieni alla vuoden ikäinen lapsi, joka liikkuu vaunuissa. Tietenkin julkisessaliikenteessäkin lapsi kulkee vaunuissa. Mies käyttää autoa arkisin ja me julkistaliikennettä, kun haluamme käydä kaupassa tai kylässä. Niinpä fiksuna ihmisenä anoppi (miehen avustuksella) latasi joululahjaksi matkakorttiin vuoden bussiliput. Mahtavaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko hämmentynyt olo. Palasimme muutama päivä sitten anoppilasta. Minulla oon mieheni kanssa pieni alla vuoden ikäinen lapsi, joka liikkuu vaunuissa. Tietenkin julkisessaliikenteessäkin lapsi kulkee vaunuissa. Mies käyttää autoa arkisin ja me julkistaliikennettä, kun haluamme käydä kaupassa tai kylässä. Niinpä fiksuna ihmisenä anoppi (miehen avustuksella) latasi joululahjaksi matkakorttiin vuoden bussiliput. Mahtavaa.

2/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväise liikennelaitoksen toimistossa tai ota siihen yhteyttä, jos saisit muutettua latauksen rahaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään tienneet, että vaunujen kanssa matkustat ilmaiseksi.

Vierailija
4/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onks vaa meil turus?

Vierailija
5/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään tienneet, että vaunujen kanssa matkustat ilmaiseksi.


eikä ap:n kirjoituksessa lukenut, että hänkään pääsee.

Hienosti tehty anopilta!

Vierailija
6/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, kun täältä lukee näitä anoppijuttuja, niin kuulostavat aivan kauhukertomuksilta. Hienosti tehty ja toivottavasti edes kiittelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva anoppi sinulla! ja mitä ihmettä pitää taivastella, kun kerrankin joku kertoo anopistaan mukavia? Tai ainakin niin minä tuon ymmärsin!

Vierailija
8/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on varmasti itsestään selvää, mutta jos ei koskaan ole tullut puheeksi, niin en yhtään ihmettele. On varmasti ollut mielissään että on keksinyt hyvän ja hyödyllisen lahjan.



Saisikohan tuon muutettua jonkun muun kortille, vaikka anopin itsensä tai jonkun muun tutun, ettei mene ihan hukkaan.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät välttämättä tiedä/muista, että vaunujen kanssa pääsee ilmaiseksi. Jos kortilla on arvoa, se säilyy siellä, mutta jos kortille on ladattu aikaa, se kannattaa käydä keskustelemassa lipunmyynnissä, voiko sen laittaa jotenkin jäähylle siihen saakka, kun sitä oikeasti tarvitaan.



Mutta ymmärrän kyllä hämmennyksesi, ei taida mies eikä anoppi ymmärtää yhtään sinun arkeasi.

Vierailija
10/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kotikaupungissani tämä olisi loistava lahja, koska vaunujen kanssa liikkuvalla ei ole mitään erivapauksia maksulipun suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaunujen kanssa saa matkustaa ilmaiseksi ja kortilla on kausilippu, käy kysymässä joukkoliikennetoimistosta voisiko sen vaihtaa vaikka arvoksi.

Vierailija
12/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväise liikennelaitoksen toimistossa tai ota siihen yhteyttä, jos saisit muutettua latauksen rahaksi

Asuataan pk-seudulla ja täällä saa kulkea vaunuilla ilman lippua. Anoppi tietää tämän asian myös (asuu itsekkin pk-seudulla). Mutta periaatteen vuoksi hän ei halua, että minä olen yksi niistä mammoista jotka kulkee julkisilla "ilman lippua".

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet maksamaan?

Vierailija
14/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet maksamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kyseessä oli hintava lahja jonka antaja oli ajatuksella sinulle ostanut. Nyt suinun ei tarvitse vuoteen miettiä maksuasiaa kun kuljet julkisilla esim. yksin (kyllä kai sinä joskus yksinkin kuljet). Ja jos mielestäsi oli turhaa rahanmenoa niin anopin rahoja ne oli.

Vierailija
16/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee useasti lastanne hoitamaan, että pääset yksin liikenteeseen?

Vierailija
17/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausikortti, ei tarvitse erikseen maksaa

Vierailija
18/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee useasti lastanne hoitamaan, että pääset yksin liikenteeseen?

Ap

Vierailija
19/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä syy alkaa liikkua iltaisin ja viikonloppuisin itseksesi, omissa harrastuksissasi, kun on lippu. Pitäähän sitä hyödyntää!

Lapsi isän hoitoon ja itse ihan vaikka ajelemaan metrolla, jollet muuta menoa keksi ;)

Vierailija
20/22 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä syy alkaa liikkua iltaisin ja viikonloppuisin itseksesi, omissa harrastuksissasi, kun on lippu. Pitäähän sitä hyödyntää!

Lapsi isän hoitoon ja itse ihan vaikka ajelemaan metrolla, jollet muuta menoa keksi ;)

Ehkäpä mä olin liian herkkänahkainen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän