Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montakohan kertaa pitää toistaa? MEILLE EI OSTETA PS3:sta

Vierailija
03.12.2012 |

Miksi noille kakaroille ei mene jakeluun?



Meillä on wii ja meillä on ps2. Me emme osta uusia pelikoneita, koska vanhatkin toimivat ja niihin on pelejä vielä myynnissä.



Mut ei, joka vitun välissä vingutaan ps3:sta. Teenkö niin, että seuraavasta vinkaisusta linkoa wiin pihalle, ja jos eivät osaa olla sittenkään hiljaa, heitän ps2:n pihalle? Voivat sitten pelata vain kimbleä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vinkuna lakkaa. JOsnoin kovasti sitä haluavat ,niin osta se sitten. Miksi pidät ihan turhaan tuollaista periaatetta.

Vierailija
2/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vinkuna lakkaa. JOsnoin kovasti sitä haluavat ,niin osta se sitten. Miksi pidät ihan turhaan tuollaista periaatetta.

On siis ok ostaa vaan uutta, uutta ja uutta, vaikka vanhassa ei ole vikaa? Mun mielestä tosi noloa kuluttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta se PS3.



Jos ei niin selitä kakaroille että ensin tarvii uusia TV, sitten senjälkeen joskus se PS3.

Vierailija
4/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sekä PS2 että PS3. Molempia pelataan.

Vierailija
5/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta lastenne mielestä hyvää peliä, niin mene ostamaan se!



Vierailija
6/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on kaksi toimivaa pelikonetta, joihin on pelejäkin saatavilla, niin tuskin tarvitte kolmatta.



Jos lapset ehdottomasti haluavat PS3:n, niin sano, että se pitää hankkia omilla rahoilla. Oppivatpa lapset samalla, ettei tavara tipu taivaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osta ps3?

On meinaan reilusti paljon parempi pelikonsoli, kuin ps 2 tai wii...

Vierailija
8/18 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun lapsesi saavat toivoa, mitä he haluavat?? Vai sinäkö heidän toiveensa päätät...



Meillä on Wii, mutta pukinkonttiin tulee silti Wii U. Ihan kamalaaaa.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelien lisäksi sen kautta saapi näkymään Netflixin ja vaikka Yle Areenan, kätevää.:) Meillä lapset säästivät synttärirahoistaan ja kävivät sukulaisilla silloin tällöin vähän isommissa pihatöissä pientä maksua vastaan eikä mennyt kauankaan, että saivat itse ostettua ton konsolin. Ja koko perheelle on riittänyt iloa, kun tosiaan pelien ja netin lisäksi laite toimii myös dvd- ja cd-soittimena.

Ja kyllä, oli wii ja ps2 jo olemassa, kuten myös xbox. Mutta mitä sitä kieltämään, kun lapset tahtovat ja ovat itse valmiita säästämään?:)

Vierailija
10/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapselle periksi kaikki? Ei lasten tarvitse saada kaikkea mitä tahtoo. Tulee vaan lisää rahaa arvostamattomia ja hemmoteltuja kakaroita tähän maailmaan! Eikä se ongelma isommaksi kasvamalla parane!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa uutta telkkaria. Konsolin mukana tulee kaapeli, jolla sen saa kiinni vanhoihinkin televisioihin. Tosin jos talosta löytyy HD töllö, niin kaapeli pitää ostaa erikseen

Saahan nykytelkkuihin kiinni käytännössä mitä tahansa, ja toisinpäin. Kyse on siitä, että PS3 tukee teräväpiirtotarkkuutta. PS2 ja Wii muistaakseni maksimissaan 480i/p.

Jos ei ole "neljäkakkosta" teräväpiirtotelkkaria taloudessa tai suurempaa, niin HD/FullHD-tarkkuuksista ei ole juurikaan hyötyä. Suurella kuvaruudulla alempitarkkuuksinen signaali näkyy melkoisena mössönä. Huomaa helposti jos katsoo normaalia TV-lähetystä jostain 50-tuumaisesta vastaanottimesta.

Vierailija
12/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS2:lle ei tehdä enää pelejä ja Wiikin jo jäämässä pois hyllyiltä, eli osta se pleikka kolmonen äläkä nipota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa uutta telkkaria. Konsolin mukana tulee kaapeli, jolla sen saa kiinni vanhoihinkin televisioihin. Tosin jos talosta löytyy HD töllö, niin kaapeli pitää ostaa erikseen

Vierailija
14/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat lapset mukaan neuvotteluun. Laskette paljonko rahaa saisitte myymällä vanhat pelit ja pelikoneen. Sitten mietitte paljonko pitäisi säästää ja MISTÄ.



On ihan turha vastustaa vain vastustamisen ilosta- osallistuta lapset ja huomaavat itsekin, että joutuvat tekemään jotain saadakseen toiveet toteutumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nimittäin olis Tomb Raider- pelejä, mitä en ole pelannut. Kakkosen Tomb Raiderit olen kalunnut kaikki ja kyllä tekis mieli kokeilla kolmosen pelejä..=)

Onneksi äitienpäivä on keväällä, sitä odotellessa..



t. neljän äiti

Vierailija
16/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ehdottaa lapsille, että mikäli haluavat ps3:n, niin joko wii tai ps2 menee myyntiin peleineen. Ja näillä rahoilla sitten rahoitetaan ainakin osa uudesta pelikoneesta?



Jos siis olet sitä mieltä, että teillä ei tarvita kolmatta konsolia. Jostaain pittä osata luopuakin, jos haluaa jotain uutta.

Vierailija
17/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osta ps3?

On meinaan reilusti paljon parempi pelikonsoli, kuin ps 2 tai wii...

että ps2 on paljon parempi kuin ps3, enenmmän lastenpelejä kakkoselle. Eivät paljon tuolla kolmosella pelaa. Eli ap, kannattaa odottaa vielä.

Vierailija
18/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihan kohta tulee nelonen markkinoille.



Sen tietää siitä kun PS3:sta myydään jo ihan pilkkahintaan.



Ja nythän oli joku ihan uudentyyppinen konsoli, siis edellisistä poikkeava, harkitse niitä.



Tekniikka kehittyy ja asiat muuttuvat. Anna lasten nauttia uusista jutuista, ei se heitä vahingoita. Vanhoille tuotteille löytyy aina ostaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi