Voiko näin oikeasti käydä (Anoppi).
Mulla on melko hämmentynyt olo. Palasimme muutama päivä sitten anoppilasta. Minulla oon mieheni kanssa pieni alla vuoden ikäinen lapsi, joka liikkuu vaunuissa. Tietenkin julkisessaliikenteessäkin lapsi kulkee vaunuissa. Mies käyttää autoa arkisin ja me julkistaliikennettä, kun haluamme käydä kaupassa tai kylässä. Niinpä fiksuna ihmisenä anoppi (miehen avustuksella) latasi joululahjaksi matkakorttiin vuoden bussiliput. Mahtavaa.
Kommentit (22)
Käväise liikennelaitoksen toimistossa tai ota siihen yhteyttä, jos saisit muutettua latauksen rahaksi
Asuataan pk-seudulla ja täällä saa kulkea vaunuilla ilman lippua. Anoppi tietää tämän asian myös (asuu itsekkin pk-seudulla). Mutta periaatteen vuoksi hän ei halua, että minä olen yksi niistä mammoista jotka kulkee julkisilla "ilman lippua".
Ap
Pk-seudulla pystyi ainakin ennen laittamaan kausilipun tauolle esimerkiksi kesäloman ajaksi. Käypä kysymässä :)
Minä jouduin kerran maksamaan vaunuistaKIN aikuisten lipun hinnan.
Soitin jälkeenpäin liikennöitsijälle, ja sieltä vahvistettiin asian todella menevän näin.