Lue keskustelun säännöt.
Nibiru on jo havaittavissa paljain silmin täällä
02.12.2012 |
Keski-Suomessa. Joskin valtio yrittää pitää kemikaalisuihkuilla huolen siitä, etteivät kansalaiset havaitse sitä. Kuitenkin jotain kuvamateriaalia jo on, eivät voi täysin planeetan näkymistä estää. Ovatko muut jo huomanneet planeetan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näin sen. Nyt vasta ymmärrän. Olo on rauhallinen ja tyyni. Mitä tapahtuukin, niin on tarkoitettu ja otan sen vastaan.
http://kuvatgalleria.blogspot.fi/search?updated-max=2011-11-19T14:55:00…