Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ergonomiset työajat

Vierailija
11.10.2012 |

Mitä mieltä te joilla työpaikalla käytössä? Siis näitä periaatteita:

ei yli 5 päivän työputkia

vapailta aina aamuvuoroon

Vapaille jäädään iltavuorosta

ei ilta-aamu siirtymiä

kolmen viikon listassa myös ykkösvapaita

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa paljon kränää kun vapaa lyhenee tuolla tavoin ja menettää sen kolmannen aamun kunnon unen kun mentävä aamuun seitsemäksi.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi