Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut, seksi-kaveriin

Vierailija
30.09.2012 |

Nyt otti ohraleipä, mä oon ihastunut mun seksi-kaveriin. Ei tätä pitänyt tapahtua. Mun piti vain pitää hauskaa, ja saada ihanaa seksiä.



Ja tästä ihastumisesta mä syytän miestä, txtailee mulle hyvän yön- ja huomenen -toivottelut, lähettelee suukkoja ja haleja txtareissa. Tavatessa koskettelee niin hellästi ja halailee. Huolehtii minusta, muulloinkin kuin tavatessa.



Ei näin pitänyt käydä... Nyt mietin kannattaako jatkaa seksisuhdetta. Varmaan jatkan ja ihastus muuttuu joksikin muuksi.



Painan jarrua ja kerään tunteeni talteen

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka sanoo, että seksisuhteessa ei saa ihastua? Seksisuhteessa ihastuminenhan on todennäköisintä, kun pääsee toista niin lähelle.

Vierailija
2/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka sanoo, että seksisuhteessa ei saa ihastua? Seksisuhteessa ihastuminenhan on todennäköisintä, kun pääsee toista niin lähelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan vasta keskiviikkona, kysyn silloin.



Minä olen nyt aika ihmeissään, kun mies laittelee suukkoja ja haleja -viestejä, nuku hyvin, yms vastaavaa.



Kun seurustelin "oikeasti" edellisen kanssa hän ei koskaan vaivautunut tuollaiseen. Nyt kun mietin niin se suhde oli enemmän seksisuhde kuin tämä.



Olen itse rajoitellut yhteyden pitoa ja painanut jarrua. Mies tuntuu vain innostuvan siitä.



Rakstellessahan naine yleensä ihastuu/rakastuu, se on ihan tieteellinen fakta



Ap

Vierailija
4/18 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai toi on enemmän ihmisestä kuin suhteen laadusta johtuvaa. Jotkut lähettelee viestejä enemmän kuin toiset, tahtoo kertoa, että tulit mieleen. TOiset on enemmän pokerinaamoja.



Hyvää kyselytuokiota!



- 2 & 11

Vierailija
5/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko suhteen syventäminen? MIten seksikaverisuhde sai alkunsa? Miksi vain -kaveri- ?

Vierailija
6/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihanaakin ihanampi salasuhde ihanaan naiseen, mutta kun sitten menin rakastumaan, niin siitä tuli varsin rankka henkisesti.



Oli pakko etääntyä jotta ei oma perhe-elämä alkanut kärsiä. Salasuhde sitten aikanaan loppuikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko suhteen syventäminen? MIten seksikaverisuhde sai alkunsa? Miksi vain -kaveri- ?


Mitä tämä on, alkuun sovittiin että treffaillaan kaveripohjalta. Tavattiin nettideitissä, ekojen treffien jälkeen mies poisti oman profiilin ja mäkin olen ottanut omani pois.

Tämä on siitä hassua että saan tältä mieheltä enemmän hellyyttä ja huomiota kun edelliseltä miesystävältäni, jonka kanssa oli vakavassa suhteessa.

Ja meidän tapauksessa mies tulee minun luo silloin kun pyydän ja minulle sopii.

Olemme molemmat vapaita sinkkuja.

Ap

Vierailija
8/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole realisti, jos on seksisuhde niin pidä se sellaisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että mies tuntisi samoin. Miksi sovitte seksisuhteesta ettettekä vain alkaneet normalisti tapailemaan ja katsoneet, eteneekö se seurusteluun? Kumman idea oli pelkkä seksisuhde?

Vierailija
10/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se sopii kyllä, molemmilla hankalat parisuhteet takana joista toipuminen on kummalakin kesken.



Ja oikeasti vasta 3.silla treffeillä ajauduttiin seksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä luin niin mietin, taitaa olla paras kysyä mieheltä mitä me olemme.

Vierailija
12/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä luin niin mietin, taitaa olla paras kysyä mieheltä mitä me olemme.

miehet voi jostain kumman syystä käyttäytyä noin, vaikka eivät olisi mitenkään erityisen ihastuneita, ainakaan niin paljon että haluaisivat alkaa seurustella. Ei oikein kuulosta siltä, että sulle olisi ok, että olette vain "kavereita", ja että jos mies yksi päivä ilmoittaisi rakastuneensa johonkuhun niin olisit vain että "no ainahan sitä uusia kavereita saa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on fakta.

Vierailija
14/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus oli, hän ei tiedä mitä me ollaan, olen kuulema kiva ja mukava ja hän välittää. Mutta, on ollut sekavassa suhteessa ja ei tiedä mitä on mitä. Päätettiin miettiä tahoillamme viikko ainakin. Mä päätin että en ole se joka ottaa yhteyttä.



-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuli viesti jossa lukee vain: Voi sinnuu... Mitä hiivattia tuokin tarkoittaa.



-Ap

Vierailija
16/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuli viesti jossa lukee vain: Voi sinnuu... Mitä hiivattia tuokin tarkoittaa.

-Ap

kai se sitten viikon päästä selviää mitä mies haluaa, sun ei tosiaan kannata ottaa yhteyttä. Mutta huoh, tässä sen taas näkee että mies voi käyttäytyä vaikka kuinka rakastavasti ja ei silti tarkoita käyttäytymisellään mitään. Käynyt itselle niiin monesti että en enää rupea harrastamaan seksiä ennen kuin mies vaikuttaa muutenkin kiinnostuneelta.

Vierailija
17/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuli viesti jossa lukee vain: Voi sinnuu... Mitä hiivattia tuokin tarkoittaa.

-Ap

kai se sitten viikon päästä selviää mitä mies haluaa, sun ei tosiaan kannata ottaa yhteyttä. Mutta huoh, tässä sen taas näkee että mies voi käyttäytyä vaikka kuinka rakastavasti ja ei silti tarkoita käyttäytymisellään mitään. Käynyt itselle niiin monesti että en enää rupea harrastamaan seksiä ennen kuin mies vaikuttaa muutenkin kiinnostuneelta.

Ei enää mullekaan seksi-juttuja, mä oon niin pöhkö että en osaa olla ihastumatta, tai tässä tapauksessa varmaan ehdin ihastua pikkuisen jo ennen seksiä. Musta tuntuu että miehet tekee/sanoo ihan mitä tahansa saadakseen seksiä. Parempi vain olla itsekseen.

-Ap

Vierailija
18/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuli viesti jossa lukee vain: Voi sinnuu... Mitä hiivattia tuokin tarkoittaa.

-Ap

kai se sitten viikon päästä selviää mitä mies haluaa, sun ei tosiaan kannata ottaa yhteyttä. Mutta huoh, tässä sen taas näkee että mies voi käyttäytyä vaikka kuinka rakastavasti ja ei silti tarkoita käyttäytymisellään mitään. Käynyt itselle niiin monesti että en enää rupea harrastamaan seksiä ennen kuin mies vaikuttaa muutenkin kiinnostuneelta.

Ei enää mullekaan seksi-juttuja, mä oon niin pöhkö että en osaa olla ihastumatta, tai tässä tapauksessa varmaan ehdin ihastua pikkuisen jo ennen seksiä. Musta tuntuu että miehet tekee/sanoo ihan mitä tahansa saadakseen seksiä. Parempi vain olla itsekseen.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän