Lue keskustelun säännöt.
Kokoomus ja työtätekemätön roskasakki tulee näköjään hyvin toimeen
30.09.2012 |
Rehellistä työntekijää tulee kupata niin paljon kuin sielu sietää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla