Uusi miesystävä leikkii jollain tekniikka leegoilla, huh huh...
Kolmannella tapaamiskerralla kävin hänen asunnollaan, ja kokonainen huone oli pyhitetty näille lasten leluille. Vielä ylpeänä esitteli jotain avaruusaluksia. Voi hyvä tavaton, vaikutti aluksi niin järkvältä. Eikö löydy yhtään tasapainoista ihmistä tästä maasta?
Kommentit (18)
Ei miehessä ole mitään vikaa, sinä et sovi hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni muukin haluaa katsoa salatut elämät ilman, että mies päristelee leluilla olohuoneen lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni muukin haluaa katsoa salatut elämät ilman, että mies päristelee leluilla olohuoneen lattialla.
No onneksi on myös meitä naisia, jotka mielellään päristelee miehen kanssa legoilla. Yhtään ihmistä en tunne, joka katsoisi salattuja elämiä.
Oisit vaan menny toisillekin treffeille sen miehen kanssa joka esitteli driftaustaitojaan Corollalla Sittarin parkkipaikalla niin ei tarvitsisi tuommosta katsella...
Ottaisin hänen minä päivänä hyvänsä ennenkuin näitä kaljatölkkejään sihauttelevia sankareita. Tuommoiset miehet ovat harvassa.
Mulla on nukkekotini.
Ap:n kannattaa miettiä mitä mieheltä haluaa. Jännemmät miehet tekevät jännempiä asioita silloinkin kun ei sellaista elämäänsä kaipaa.
Jos miehen harraste ei vie kohtuuttomasti yhteistä aikaa ja rahaa niin en näe ongelmaa. Jos ap näkee ongelman niin sitten eivät tietenkään ole yhteensopivia.
M60
Anna miehen harrastaa. Säkin voisit aloittaa jonkun kirjoituskurssin, jossa käydään ihan alkeita läpi.
Mulla on vitriinillinen Legoja enkä ole edes insinööri. Varmaan kolmisen tonnia niissä kiinni. Jokainen tekee mitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Älä viitsi. Legot on ihan huippuja. Kootaanhan palapelejäkin. Minä muuten ostin itselleni aikuisena koottavan lentokoneen, joita näin lapsena poikien kokoavan. :)
N53
Olen mies, tosin en insinööri, ja tavallaan ymmärrän tekniikka legoja, niissä on niitä toimintoja, ja mekaniikka näkyvissä, mutta onhan ne kyllä esteettisesti rumia. Tykkään itse enemmän metallisista pienoismalliautoista jotka on mallinnettu tarkasti esikuvansa mukaan, vaikkei sitten olisi mitään aukeavia ovia ja luukkuja niissä, mutta onhan ne päällepäin hienon näköisiä. Kumminkin useimmissa isomman mittakaavan malleissa on kääntyvät etupyörät, ratti, aukeavat ovet ja luukut, tosin en niitä kovin usein auo omista malleista, kaikki liikkuvat osathan kuluvat mitä enemmän niitä käyttää, ja näihin ei ole varaosia olemassakaan.
Legot on ihan parhaita, jopa aikuisilla, mitä ihmettä nyt taas. Mutta jos et ymmärrä, niin älä tapaile enää kyseistä miestä.
Kuka idiootti muuten katsoo jotain salattuja elämiä? Tai aika monikin, aikamoista wt-touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilkeästi sanottu. Hänellähän oli oma huone niitä legoja varten.
Ne "tekniikkalegot" ovat erittäin kalliita, 500 euroa menee heittämällä. Olen nainen enkä insinööri, mutta minuakin kiinnostaisi värkätä joku sellainen.
Aikuisten Legot on ihan huikeita. Hinnat vaan aivan pilvissä niillä isoilla seteillä.
Ai vielä, olen tohtoriksi väitellyt toiselta alalta ( se naisrakentelija). Tykkään tutkia ja innovoida, siinä tietynlainen lapsellinen innostunut mieli kokeiluun on paikallaan. Lakimiehellä ei niinkään 😬
Hän on DI
Niin fiksu ja osaa olla.