Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seppälän ALEHUIJAUS

Vierailija
24.07.2012 |

ei tarvii liikkeen myydä hinnalla mikä hyllyssä lukee. Esim. seppälässä oli valtava korukasa 60 % lapun alla, hyllyssä hinta 3.95 joka vedetty yli eli piti olla alehinnlla, tuotteet oli juuri oikeassa kohdassa ja tuotteessa sama hinta. Noin puoli tuntia selvitin korusotkua että lapsi saa haluamansa korun. Kassalla ottivat normihinnan eikä auttanut valitus että pitää myydä hyllyn hinnalla. Tuote oli myös vähän rikki. Palauttaa ois saanut mutt tyttö oli sitä jo tunnin miettinyt niin ostettiin sitten. paska fiilis jäi Seppälästä. Myyjän mukaan oli tuotu nuo kymmenet korut jostain muualta... Näin voi näköjään myyjäliike aina sanoa eikä tarvi koskaan myydä alehinnalla. Olis kannattanut myydä se koru sillä alella, nyt olen kertonut tästä jo kymmenille ihmisille ja seppälä saanut huonoa mainosta. saivat rahaa pari euroa enemmän kun eivät antaneet alea. Huonoa mainosta saivat ehkä tuhansien eurojen tappion edestä.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyllyn reunassa oleva hinta on se mikä pätee?

Kyllä sen mun mielestä näin on ollut kai lainkin mukaan koska mistä muuten asiakas voi tietää mikä on tuotteen hinta.

Vierailija
2/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koru olis pitäny saada...eihän se olis edes maksanu kun vajat 4 e...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyllyn reunassa oleva hinta on se mikä pätee?

Kyllä sen mun mielestä näin on ollut kai lainkin mukaan koska mistä muuten asiakas voi tietää mikä on tuotteen hinta.

myyjäliike voi aina sanoa että asiakas tuonut väärälle paikalle. Oli vaan ollut tarkka asiakas kun laittoi vieläpä juuri oikean hinnan kohdalle. Korut oli kamalassa sumpussa ja osittain rikki. Ei tullut mieleenkään ettei olis aletuote.

Vierailija
4/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni valitsee normaalihintaisen korun. Hän laittaa sen alekorujen sekaan. Hetkeä myöhemmin menen alekorujen luokse, valitsen tyttäreni sinne viemän korun ja kassalla vaadin alennusta, koska koru oli alekorissa.



Mielettömän hyvä idea. Toimii varmasti myös vaatteissa. Nyt kaikki kantamaan tavaraa alerekkeihin ja vaatimaan alennuksia.

Vierailija
5/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koru olis pitäny saada...eihän se olis edes maksanu kun vajat 4 e...


lapsi oli ostamassa omilla rahoillaan 4 e korua joka piti saada 60 -% alella. eli oikea hinta olis ollut 1,60 € mutta seppälä ei suostunut myymään ilmoittamallaan hinnalla. Oli tuossa iso hintaero.

Vierailija
6/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni valitsee normaalihintaisen korun. Hän laittaa sen alekorujen sekaan. Hetkeä myöhemmin menen alekorujen luokse, valitsen tyttäreni sinne viemän korun ja kassalla vaadin alennusta, koska koru oli alekorissa.

Mielettömän hyvä idea. Toimii varmasti myös vaatteissa. Nyt kaikki kantamaan tavaraa alerekkeihin ja vaatimaan alennuksia.


näitä oli kymmeniä koruja sumpussa juuri oikean hinnan kohdalla. Osa rikkinäisiä.

Eli sinun ajatuksen mukaan myyjäliikkeen ei koskaan tarvii myydä alehinnalla. tEin tosiaan puoli tuntia työtä että sain lapsen haluaman korun irti näiden korujen joukosta. Paikalle jäi kymmeniä koruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehjiä koruja olisi varmasti löytynyt muualta. En ymmärrä miksi ostitte rikkinäisen korun.

Vierailija
8/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehjiä koruja olisi varmasti löytynyt muualta. En ymmärrä miksi ostitte rikkinäisen korun.

sen koska hinta piti olla 1,60 e ja hän oli sitä tunnin jo miettinyt. Oli soitellut minulle siitä, kysellyt mitä 60% on tuosta 4 eurosta. Oli tarkkaan harkittu muka aleostos. Muualta ei saa näitä erikoisia koruja. Kävin katsomassa normihintaisten hyllymn eikä siellä ollut yhtäkään näistä koruista. Ihan huijaus. Heidän olisi kyllä kannattanut myydä alehinnalla. Ei le hyvä saada huonoa julkisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni valitsee normaalihintaisen korun. Hän laittaa sen alekorujen sekaan. Hetkeä myöhemmin menen alekorujen luokse, valitsen tyttäreni sinne viemän korun ja kassalla vaadin alennusta, koska koru oli alekorissa. Mielettömän hyvä idea. Toimii varmasti myös vaatteissa. Nyt kaikki kantamaan tavaraa alerekkeihin ja vaatimaan alennuksia.

näitä oli kymmeniä koruja sumpussa juuri oikean hinnan kohdalla. Osa rikkinäisiä. Eli sinun ajatuksen mukaan myyjäliikkeen ei koskaan tarvii myydä alehinnalla. tEin tosiaan puoli tuntia työtä että sain lapsen haluaman korun irti näiden korujen joukosta. Paikalle jäi kymmeniä koruja.

Mitä tarkoitat tuolla "juuri oikean hinnan kohdalla"?

Vierailija
10/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni valitsee normaalihintaisen korun. Hän laittaa sen alekorujen sekaan. Hetkeä myöhemmin menen alekorujen luokse, valitsen tyttäreni sinne viemän korun ja kassalla vaadin alennusta, koska koru oli alekorissa. Mielettömän hyvä idea. Toimii varmasti myös vaatteissa. Nyt kaikki kantamaan tavaraa alerekkeihin ja vaatimaan alennuksia.

näitä oli kymmeniä koruja sumpussa juuri oikean hinnan kohdalla. Osa rikkinäisiä. Eli sinun ajatuksen mukaan myyjäliikkeen ei koskaan tarvii myydä alehinnalla. tEin tosiaan puoli tuntia työtä että sain lapsen haluaman korun irti näiden korujen joukosta. Paikalle jäi kymmeniä koruja.


jos asiakkaat sotkevat tavaroita paikalta toiselle, ei myyjäliikkeen ole pakko niitä alessa myydä.

Asiakas tarkistaa ostoksensa ennen ostopäätöstä. Kai tiesit, että Seppälässä on vaihto- ja palautusoikeus ostoksille, joten miksi ihmeessä ette mene rikkinäisen korun kanssa liikkeeseen ja pyydä tilalle ehjää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mietti tunnin ostaako alle kahden euron korun? Kyllä mä olisin jo sanonut että jos on noin vaikea päättää niin ei voi olla kovin mieleinen.

Vierailija
12/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alehuijauksen takia.



Shellin kahvila mainosti isoilla kylteillä 'kahvi ja pulla' x euroa.

Ostettiin sieltä miehelle kahvi ja pulla ja minulle tee ja sämpylä. Pöydässä istuessamme hoksasimme että hinta kuulosti liian suurelta. Tarkistimme asian kuitista ja huomasimme maksaneemme normaalihinnan kaikista tuotteista.



Kassalla sanoivat etteivät voi antaa meille sitä 'kahvi ja pulla -alennusta' sillä se pulla saattoi tulla teen kanssa ö.ö



Isosta hinnasta siinä ei ollut kyse, mutta siitä jäi tympeä huijauksen maku suuhun. Siksi ei enää asioida Shellillä.



Ajetaan muutamia kertoja vuodessa pitkää matkaa autolla, ja niiden matkojen aikana luonnollisesti pysähdellään huoltoasemilla. Käydään tankkaamassa ja syömässä. Voin sanoa että Shell on menettänyt pitkän pennin meidän rahojamme yhden pullakahvihuijauksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa sen alehinnan, kun oli noinkin pienestä summasta kyse. Itse olisin niin tehnyt (olen ollut Seppälässä töissä). MUTTA jos asiakas nykyisessä työpaikassani toisi kassalle tuotteen, jonka toinen asiakas on kuljettanut alepöytään, voisi tappio liikkeelle olla 100-->. Siinä

tapauksessa ei tietenkään mitään joustoa liikkeen puolesta, pahoittelut siitä että tuote oli kulkeutunut väärään paikkaan ja that´s it.

Vierailija
14/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alehuijauksen takia.

Shellin kahvila mainosti isoilla kylteillä 'kahvi ja pulla' x euroa.

Ostettiin sieltä miehelle kahvi ja pulla ja minulle tee ja sämpylä. Pöydässä istuessamme hoksasimme että hinta kuulosti liian suurelta. Tarkistimme asian kuitista ja huomasimme maksaneemme normaalihinnan kaikista tuotteista.

Kassalla sanoivat etteivät voi antaa meille sitä 'kahvi ja pulla -alennusta' sillä se pulla saattoi tulla teen kanssa ö.ö

Isosta hinnasta siinä ei ollut kyse, mutta siitä jäi tympeä huijauksen maku suuhun. Siksi ei enää asioida Shellillä.

Ajetaan muutamia kertoja vuodessa pitkää matkaa autolla, ja niiden matkojen aikana luonnollisesti pysähdellään huoltoasemilla. Käydään tankkaamassa ja syömässä. Voin sanoa että Shell on menettänyt pitkän pennin meidän rahojamme yhden pullakahvihuijauksen takia.

On sulla ongelmat. :D

Miksi ette vaatineet, suostutko kaikkeen sun oikeuksien ylikävelyyn yhtä nyssykkänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa sen alehinnan, kun oli noinkin pienestä summasta kyse. Itse olisin niin tehnyt (olen ollut Seppälässä töissä). MUTTA jos asiakas nykyisessä työpaikassani toisi kassalle tuotteen, jonka toinen asiakas on kuljettanut alepöytään, voisi tappio liikkeelle olla 100-->. Siinä

tapauksessa ei tietenkään mitään joustoa liikkeen puolesta, pahoittelut siitä että tuote oli kulkeutunut väärään paikkaan ja that´s it.


kaikki kymmenet korutko oli joku asiakas rahannut väärälle paikalle? Jo siitä hyvästä että selvitin sotkua puoli tuntia, eli selvitin yhdessä olevia koruja, olisi voinut tuon alen antaa. Kyllä meni tytönkin luottamus ensiostoillaan kauppoihin. O nyt tämänkin jutuun tietää ainakin jo 250 ihmistä, olikohan muutaman euron arvoista?

Vierailija
16/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin jätän aina ostamatta jos olen olettanut jonkun tuotteen olevan alessa, mutta sitten kassalla ei olekaan. Ostan sen sitten toisesta liikkeestä jos todella sitä tarvitsen.

Vierailija
17/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni valitsee normaalihintaisen korun. Hän laittaa sen alekorujen sekaan. Hetkeä myöhemmin menen alekorujen luokse, valitsen tyttäreni sinne viemän korun ja kassalla vaadin alennusta, koska koru oli alekorissa. Mielettömän hyvä idea. Toimii varmasti myös vaatteissa. Nyt kaikki kantamaan tavaraa alerekkeihin ja vaatimaan alennuksia.

näitä oli kymmeniä koruja sumpussa juuri oikean hinnan kohdalla. Osa rikkinäisiä. Eli sinun ajatuksen mukaan myyjäliikkeen ei koskaan tarvii myydä alehinnalla. tEin tosiaan puoli tuntia työtä että sain lapsen haluaman korun irti näiden korujen joukosta. Paikalle jäi kymmeniä koruja.

Mitä tarkoitat tuolla "juuri oikean hinnan kohdalla"?


tarkoitan että korut oli kohdassa jossa oli hintalappu 3.95 joka oli ylivedetty. Korussa juuri sama hinta. Kaikki nämä kymmenet korut oli tuossa oikean hinnan kohdalla mutta Seppälämn myyjä väitti että joku asiakas on ne tuonut. Normaalihintaisista tuotteista ei näitä koruja löytynyt, selvensikö?

ap

Vierailija
18/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä nyt että kaikki jotka tästä kuulee ja lukee, alkaa boikotoida Seppälää? Mun mielipiteisiin tai liikkeissä asiointeihin ei vaikuta mitenkään jonkin tutun tai tuntemattoman yksittäinen huono kokemus. Kukaan ei edes muista tätä sun tarinaa kuukauden päästä.

Vierailija
19/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi mietti tunnin ostaako alle kahden euron korun? Kyllä mä olisin jo sanonut että jos on noin vaikea päättää niin ei voi olla kovin mieleinen.


koulussa ei ole ollut prosenttilaskuja, siksi minullekkin soitteli tuosta hinnasta. Halusi juuri tuon korun, rikkinäisyys ei haitannut kun piti saada 1,60 eurolla. Kun todettiin että likin laskutettu oikea hinta, halusi tyttö kuitenkin korunsa pitää.

Vierailija
20/94 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä jokusen kerran käynyt katsomassa mutta ei siellä ikinä ole mitään mun makuuni sopivaa. Ne vaatteet on jotenkin niin mummomaisia.