Lue keskustelun säännöt.
Onkohan mun mies tuhkis?Nyt jo pelottaa.2v
24.05.2012 |
oon huijannu muka syömällä pillereitä,en oo syöny, vauvakuume vaivannu ja mies sanonu ettei vahinko haittaa.Nyt se haluis jättäävpillerit pois mut mua ahdistaa, itsellä ennestään 2 lasta jotka helposti napannu, ehkä me ei lasta saada?haluun lisää,pitäskö vaihtaa miestä?
Kommentit (5)
ei saa lasta alulle omilla siittiöillään
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oon huijannu muka syömällä pillereitä,en oo syöny, vauvakuume vaivannu ja mies sanonu ettei vahinko haittaa.Nyt se haluis jättäävpillerit pois mut mua ahdistaa, itsellä ennestään 2 lasta jotka helposti napannu, ehkä me ei lasta saada?haluun lisää,pitäskö vaihtaa miestä?
mut tää ketju sai mut nauramaan ekaa kertaa spontaanisti tänään :) Tänks!
Onko miehellä stressiä?