Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten ryhmäjaottelu päiväkodissa menee?
15.05.2012 |
Meillä syksyllä aloittavat lapset päiväkodin. Toinen on silloin melkein viisi ja toinen täyttää marraskuussa kolme. Mitään sisarusryhmiä tms. ei tuossa päikyssä ole.
Kommentit (3)
Riippuu iahn päiväkodista.
Mun lasten päiväkodissa on hyvin sekalaisia ryhmiä, esim. 1-4 v, 3-7 v, 1-3 v, 3-5v.
kiitos tuosta tiedosta :)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
isommilla sitten ryhmäjaot voivat olla 3-4 / 5-6 (jossa 6:t esikoululaisia) tai 3-5 ja esikoulu. Tai ryhmäjaot saattavat mennä ihan muutenkin.
alle 3v ja yli 3v lapsilla pitää olla eri määrä hoitajia, joten usein helpoin järjestää alle 3v omaan ryhmäänsä. Tai sitten alle 3v vie laskennallisesti kahden lapsen paikan ryhmästä, jossa muut ovat vanhempia.
Alue: Aihe vapaa
Riippuu iahn päiväkodista.
Mun lasten päiväkodissa on hyvin sekalaisia ryhmiä, esim. 1-4 v, 3-7 v, 1-3 v, 3-5v.