Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Missä jyväskylässä voi itse pestä auton??
24.05.2012 |
Haluaisin tietää löytyykö Jyväskylän alueelta jostakin jotakin pesupaikkaa missä voi itse pestä auton ja löytyykö painepesuria? Minkä hintaisia paikat ovat? yms.
Kommentit (2)
vai onko se Kangaslampea, Siwan talossa. Tosi edullinen oliko jotan 3 euroa kerta ja se maksetaan puhelimella soittamalla. Pesurista en tiedä. Jonoa oli kovasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tai siellä käytiin ainakin joskus vuosi-pari sitten. Ja ei kait se maksanu ku muutamia euroja.