Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä jyväskylässä voi itse pestä auton??

Vierailija
24.05.2012 |

Haluaisin tietää löytyykö Jyväskylän alueelta jostakin jotakin pesupaikkaa missä voi itse pestä auton ja löytyykö painepesuria? Minkä hintaisia paikat ovat? yms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siellä käytiin ainakin joskus vuosi-pari sitten. Ja ei kait se maksanu ku muutamia euroja.

Vierailija
2/2 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko se Kangaslampea, Siwan talossa. Tosi edullinen oliko jotan 3 euroa kerta ja se maksetaan puhelimella soittamalla. Pesurista en tiedä. Jonoa oli kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla