Lue keskustelun säännöt.
Laittaisitko uudestaan myyntiin?
04.07.2012 |
Ostaja luvannut tulla hakemaan ostamansa tuotteen eilen, ei tullut. Lupasi tullöa tänään, ei tullut. Lupasi tulla huomenna, tuskin tulee. Aina muka niin kiire ettei ehdi. Kyse 15 min matkasta jost sitäkään.
Muita kyselyitä tuotteesta ei ole tullut, joten en voi myydä seuraavalle halukkaalle.
Laittaisitko samaan paikkaan myyntiin vai eri paikkaan vai odottaisitko vielä huomiseen?
Ärsyttää tällaiset tyypit...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla