Taivas, että mun tyttöni on hyvä koulussa!
Ja vieläpä kaunis, urheilullinen, hyvä kroppainen ilmestys.
Ja pojat tykkää
Kommentit (37)
Mutta pnko se tosiaan tärkeintä, että pojat tykkää?
Joku hirveä läski? Ylileveät hartiat, paksut reidet?
Mutta pnko se tosiaan tärkeintä, että pojat tykkää?
Joku hirveä läski? Ylileveät hartiat, paksut reidet?
Siis tyttösi luokkatovereiden vanhempien? Vai ovatko kaikki kateellisia lapsestasi? Huomaatko sen esim tyttösi kavereissa tai peräti heidän vanhemmmistaan?
Itse painin tuon ongelman kanssa kun omani on juuri tuollainen kuin kuvailit eikä kaikki muut ole siitä aina niin iloisia kun omat lapsensa ovat kaikinpuolin keskinkertaisempia.
Siis tyttösi luokkatovereiden vanhempien? Vai ovatko kaikki kateellisia lapsestasi? Huomaatko sen esim tyttösi kavereissa tai peräti heidän vanhemmmistaan? Itse painin tuon ongelman kanssa kun omani on juuri tuollainen kuin kuvailit eikä kaikki muut ole siitä aina niin iloisia kun omat lapsensa ovat kaikinpuolin keskinkertaisempia.
Eli kauniita tyttöjä riittää. Varsinkin nuorena uskomattoman moni on kaunis. Lisäksi moni tyttö pärjää koulussa. Urheilullisiakin on joitakin, mutta se taitaa enemmän olla harrastuneisuudesta kiinni.
Eli ihana että on tälläinen tyttö, mutta sen verran voisi äiti tulla pilvilinnoista alas, että tuskin on ainoa tyttö josta nuo pojat tykkäävät.
Luonteen tuo äiti unohti kokonaan kehua=o.
Eli kauniita tyttöjä riittää. Varsinkin nuorena uskomattoman moni on kaunis. Lisäksi moni tyttö pärjää koulussa. Urheilullisiakin on joitakin, mutta se taitaa enemmän olla harrastuneisuudesta kiinni. Eli ihana että on tälläinen tyttö, mutta sen verran voisi äiti tulla pilvilinnoista alas, että tuskin on ainoa tyttö josta nuo pojat tykkäävät. Luonteen tuo äiti unohti kokonaan kehua=o.
Sanon nyt vähän ilkeästi, mutta poikien suosima tyttö voi olla hattara kikattelija, joka miellyttää poikia ja kaikkia muitakin. Hän suorittaa ja himoitsee hyväksyntää, jonka vuoksi on valmis tekemään mitä tahansa. Toivottavasti lapsella on terve itsetunto ja osaa pitää puolensa.
Suosio ei aina ole hyvä juttu. Aikuisena aika vähässä on ainainen menestys ja suosio. On hyvä oppia ihan tavallista elämää ja olla siihenkin tyytyväinen.
että se jakaa kundeille. Sorry, mut näin on. Ja äippä on ylpeä täyden kympin jakorasiastaan :DD
Toivottavasti on tasapainoinen ihminen myös. Ei se nyt ole niin maan tärkeää, että pojat tykkää. Melkein tärkeämpää olisi että pystyisi saamaan kavereita tytöistä.
että se jakaa kundeille. Sorry, mut näin on. Ja äippä on ylpeä täyden kympin jakorasiastaan :DD
Ja vieläpä kaunis, urheilullinen, hyvä kroppainen ilmestys.
Ja pojat tykkää
paitsi tuo pojat osio... en ainakaan ole kuullut yleistyksestä, yhdestä kylläkin, vaan eipä ole ketään näkynyt :)
Toivottavasti on tasapainoinen ihminen myös. Ei se nyt ole niin maan tärkeää, että pojat tykkää. Melkein tärkeämpää olisi että pystyisi saamaan kavereita tytöistä.
on kans sairaan hyvä koulussa. Sit se on syötävän suloinen, hymyileväinen ja mukava kaveri. Hirveen taitava skeittaaja sekä jääkiekkoilija. Kroppakin harrastusten mukainen. Ja äiti on ylpeä. Ähäkutti.
niissä tavoissa miten lastaan kehuu. Mun lapsella on esimerkiksi ihana, valoisa luonne ja hyvä huumorintaju. Sinä kehut aika pinnallisista asioista.
on kans sairaan hyvä koulussa. Sit se on syötävän suloinen, hymyileväinen ja mukava kaveri. Hirveen taitava skeittaaja sekä jääkiekkoilija. Kroppakin harrastusten mukainen. Ja äiti on ylpeä. Ähäkutti.
Minä ainakin luulin ekan viestin lukiessani, että tämä on pelkkä provo.
Tuksu oli hyvä koulussa. Ja pojat tykkää.