Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taivas, että mun tyttöni on hyvä koulussa!

Vierailija
24.05.2012 |

Ja vieläpä kaunis, urheilullinen, hyvä kroppainen ilmestys.



Ja pojat tykkää

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin tämän. Eihän omaa lastansa saa kehua.


Tuksu oli hyvä koulussa. Ja pojat tykkää.

Vierailija
2/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pnko se tosiaan tärkeintä, että pojat tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hirveä läski? Ylileveät hartiat, paksut reidet?

Vierailija
4/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pnko se tosiaan tärkeintä, että pojat tykkää?

Vierailija
5/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hirveä läski? Ylileveät hartiat, paksut reidet?

Vierailija
6/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyttösi luokkatovereiden vanhempien? Vai ovatko kaikki kateellisia lapsestasi? Huomaatko sen esim tyttösi kavereissa tai peräti heidän vanhemmmistaan?



Itse painin tuon ongelman kanssa kun omani on juuri tuollainen kuin kuvailit eikä kaikki muut ole siitä aina niin iloisia kun omat lapsensa ovat kaikinpuolin keskinkertaisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyttösi luokkatovereiden vanhempien? Vai ovatko kaikki kateellisia lapsestasi? Huomaatko sen esim tyttösi kavereissa tai peräti heidän vanhemmmistaan? Itse painin tuon ongelman kanssa kun omani on juuri tuollainen kuin kuvailit eikä kaikki muut ole siitä aina niin iloisia kun omat lapsensa ovat kaikinpuolin keskinkertaisempia.

Vierailija
8/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kauniita tyttöjä riittää. Varsinkin nuorena uskomattoman moni on kaunis. Lisäksi moni tyttö pärjää koulussa. Urheilullisiakin on joitakin, mutta se taitaa enemmän olla harrastuneisuudesta kiinni.



Eli ihana että on tälläinen tyttö, mutta sen verran voisi äiti tulla pilvilinnoista alas, että tuskin on ainoa tyttö josta nuo pojat tykkäävät.



Luonteen tuo äiti unohti kokonaan kehua=o.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kauniita tyttöjä riittää. Varsinkin nuorena uskomattoman moni on kaunis. Lisäksi moni tyttö pärjää koulussa. Urheilullisiakin on joitakin, mutta se taitaa enemmän olla harrastuneisuudesta kiinni. Eli ihana että on tälläinen tyttö, mutta sen verran voisi äiti tulla pilvilinnoista alas, että tuskin on ainoa tyttö josta nuo pojat tykkäävät. Luonteen tuo äiti unohti kokonaan kehua=o.

Vierailija
10/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt vähän ilkeästi, mutta poikien suosima tyttö voi olla hattara kikattelija, joka miellyttää poikia ja kaikkia muitakin. Hän suorittaa ja himoitsee hyväksyntää, jonka vuoksi on valmis tekemään mitä tahansa. Toivottavasti lapsella on terve itsetunto ja osaa pitää puolensa.



Suosio ei aina ole hyvä juttu. Aikuisena aika vähässä on ainainen menestys ja suosio. On hyvä oppia ihan tavallista elämää ja olla siihenkin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytötkin voi tykätä.

Vierailija
12/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se jakaa kundeille. Sorry, mut näin on. Ja äippä on ylpeä täyden kympin jakorasiastaan :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on tasapainoinen ihminen myös. Ei se nyt ole niin maan tärkeää, että pojat tykkää. Melkein tärkeämpää olisi että pystyisi saamaan kavereita tytöistä.

Vierailija
14/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se jakaa kundeille. Sorry, mut näin on. Ja äippä on ylpeä täyden kympin jakorasiastaan :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä kaunis, urheilullinen, hyvä kroppainen ilmestys.

Ja pojat tykkää

paitsi tuo pojat osio... en ainakaan ole kuullut yleistyksestä, yhdestä kylläkin, vaan eipä ole ketään näkynyt :)

Vierailija
16/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on tasapainoinen ihminen myös. Ei se nyt ole niin maan tärkeää, että pojat tykkää. Melkein tärkeämpää olisi että pystyisi saamaan kavereita tytöistä.

Vierailija
17/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans sairaan hyvä koulussa. Sit se on syötävän suloinen, hymyileväinen ja mukava kaveri. Hirveen taitava skeittaaja sekä jääkiekkoilija. Kroppakin harrastusten mukainen. Ja äiti on ylpeä. Ähäkutti.

Vierailija
18/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä tavoissa miten lastaan kehuu. Mun lapsella on esimerkiksi ihana, valoisa luonne ja hyvä huumorintaju. Sinä kehut aika pinnallisista asioista.

Vierailija
19/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans sairaan hyvä koulussa. Sit se on syötävän suloinen, hymyileväinen ja mukava kaveri. Hirveen taitava skeittaaja sekä jääkiekkoilija. Kroppakin harrastusten mukainen. Ja äiti on ylpeä. Ähäkutti.

Vierailija
20/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luulin ekan viestin lukiessani, että tämä on pelkkä provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme