Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taivas, että mun tyttöni on hyvä koulussa!

Vierailija
24.05.2012 |

Ja vieläpä kaunis, urheilullinen, hyvä kroppainen ilmestys.



Ja pojat tykkää

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkonäköä tms. ei saa kehua? Miksi vain jotain sisäistä kauneutta ja luonteen hyvyyttä?

niissä tavoissa miten lastaan kehuu. Mun lapsella on esimerkiksi ihana, valoisa luonne ja hyvä huumorintaju. Sinä kehut aika pinnallisista asioista.

Vierailija
22/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö äiti nyt vähän tyttönsä kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkonäköä tms. ei saa kehua? Miksi vain jotain sisäistä kauneutta ja luonteen hyvyyttä?

niissä tavoissa miten lastaan kehuu. Mun lapsella on esimerkiksi ihana, valoisa luonne ja hyvä huumorintaju. Sinä kehut aika pinnallisista asioista.

Vierailija
24/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v on vielä lapsi, jolla on ehkä pientä kehitystä jo tapahtunut. Jos on kovin hoikka tyttö, niin muotoja ei vielä niin kauheasti ole. Kerro siis, onko lihaksikas vai millä tavalla 13v on hyväkroppainen. Mua vähän ällöttää tapasi kuvailla lapsesi vartaloa.

Vierailija
25/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v on vielä lapsi, jolla on ehkä pientä kehitystä jo tapahtunut. Jos on kovin hoikka tyttö, niin muotoja ei vielä niin kauheasti ole. Kerro siis, onko lihaksikas vai millä tavalla 13v on hyväkroppainen. Mua vähän ällöttää tapasi kuvailla lapsesi vartaloa.

Vierailija
26/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSE. Varmaan ap kehuu naapureilleenkin " meidän likan tissejä ja persettä". Itse olen onnellinen, jos joku kehuu, että tyttäreni on hyvä ystävä tai hänellä on hyvät tavat tai hän osaa käyttäytyä kauniisti. Monta kertaa näitä positiivisia asioita olen saanut kuullakin. Ja lisäksi tyttäreni on kaunis nuori nainen ja koulussa hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nuo yhdyssanat.

Vierailija
28/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSE. Varmaan ap kehuu naapureilleenkin " meidän likan tissejä ja persettä". Itse olen onnellinen, jos joku kehuu, että tyttäreni on hyvä ystävä tai hänellä on hyvät tavat tai hän osaa käyttäytyä kauniisti. Monta kertaa näitä positiivisia asioita olen saanut kuullakin. Ja lisäksi tyttäreni on kaunis nuori nainen ja koulussa hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v on vielä lapsi, jolla on ehkä pientä kehitystä jo tapahtunut. Jos on kovin hoikka tyttö, niin muotoja ei vielä niin kauheasti ole. Kerro siis, onko lihaksikas vai millä tavalla 13v on hyväkroppainen. Mua vähän ällöttää tapasi kuvailla lapsesi vartaloa.

Ja kyllä vaan muotojakin löytyy Äitinä mua lähinnä huolettaa teini poikien kiinnostus, kun tiedän miten ne on viettiensä vietävissä ilman mitään tolkkua.

Vierailija
30/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tokihan niitä on keski-ikäisiäkin pissiksiä olemassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tissit" "perse" Taidatte olla aika juntti perhe muuten. Joo, pojat tykkää, mut onko ne enää "poikia" jotka tykkää jos tyttösi on niin rehevä. Taitaa jo äijät juosta perässä vonkaamassa.

Vierailija
32/37 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se jo riitä, että yhteiskunta painostaa nuoria tyttöjä näyttämään seksikkäältä, mutta että oma äiti puhuu lapsestaan noin räikeään sävyyn. Näetkö lapsessasi muuta kuin ulkoisen olemuksen? Säälin lastasi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu tarvii tänne tulla sitä sanomaan etä voi cittu kun tyttäreni on niin ihan aettä pojat on niin seksikkään ihastuneita ihguu ööööööö

Vierailija
34/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2012 klo 22:32"]

on kans sairaan hyvä koulussa. Sit se on syötävän suloinen, hymyileväinen ja mukava kaveri. Hirveen taitava skeittaaja sekä jääkiekkoilija. Kroppakin harrastusten mukainen. Ja äiti on ylpeä. Ähäkutti.

[/quote]

 

Minulla on tällaista poikaa jopa kaksi ja tämä hehkutettu tyttö. Mulla on näitä ihanuuksia kaikkiaan kolme. Olen tehnyt kaikkeni, että ovat menestyneet ja sivistyneet. Osaamisalue on lapsillani todella laaja. Toivon vain kaikesta sydämestäni, että kaikki menisi hyvin. Toisaalta olen ratketa ylpeydestä, mutta sen eteen onkin sitten tehty töitä ;)

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla oli kanssa treenattu ja hyvännäköinen ulkonäköänsä arvostava tyttö kunnes sillä meni kaikki överiksi ja anoreksiaksi/ortoreksiaksi muuttui. Ei ainakaan auta, jos äitikin noita asioita arvostaa liiaksi. Itse yritin enemmänkin toppuutella liikaa ulkonäkökeskeisyyttä. Nyt on onneksi parantunut ja juoksee poikien kanssa tukka sotkussa likasissa verkkareissa ja on ainakin onnellisempi.

Vierailija
36/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2012 klo 22:32"]

on kans sairaan hyvä koulussa. Sit se on syötävän suloinen, hymyileväinen ja mukava kaveri. Hirveen taitava skeittaaja sekä jääkiekkoilija. Kroppakin harrastusten mukainen. Ja äiti on ylpeä. Ähäkutti.

[/quote]mun pojalla taas äikkä huonoin ja kaikki kurssit kun ottaa äikän osalta niin on vaan 8,40. vähän noloa. Lukiossa.

Vierailija
37/37 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2012 klo 20:32"]

Ja vieläpä kaunis, urheilullinen, hyvä kroppainen ilmestys.

Ja pojat tykkää

[/quote]

 

Tärkeintä, että pojat tykkää. Joka kat..eiku mamman unelma

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme