Millaisessa kassissa kuljetat lapsen hiekkaleluja?
Meillä muovipussissa, mut vähän tylyn näköinen, ja mietin vaihtoehtoja. :)
Kommentit (6)
Tuossa ne hiekkalaatikolla ovat ja ihan ite saavat kuljetella käsillään takas jos pitkin pihaa ovat levitelleet.
Kyllä meidän lapsi ehtii sen monen tunnin leikkipuistoreissun aikana leikkiä myös hiekkiksellä.
Kaupan kestokassit kans kivoja, nyt ostin sittarista ivana helsingin pirkka-kassin.
Ikeasta saa kauniita kasseja. Maksaa n.2e en muista tarkkaa hintaa. Kestävät kassit. Ne on samaa matskua kun ne ikean siniset ostoskassit. Monia eri kuoseja. Meillä nyt musta pussi missä on isoja vaaleanpunaisia kukkia. Suosittelen.
Ja kerrostalon hiekkalaatikolle varastosta kuljetetaan.
Kaupan kestokassit kans kivoja, nyt ostin sittarista ivana helsingin pirkka-kassin.
Tossa ne on oman pihan hiekkiksellä.
Leikkipuistoissa juostaan ja keinutaan ja kiipeillään, eipä siellä tule istuksittua paikoillaan yhtään, tai ei ainakaan meidän lapsi.