Lue keskustelun säännöt.
Voiko tampereella opiskella englanninkielellä ysi luokan jälkeen?
Kommentit (4)
mullekkin tuli ensimmäisenä ja ainoona mieleen... sinne ei vaan kyllä ihan kuka vaan pääse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tampereen ammattiopistossa on Sammonkadun yksikössä (muistaakseni) alkamassa engl. kielinen linja (vanha kauppis siis).
n. 8,5 keskiarvo ja hyvin menneet pääsykokeet riittävät. Kesken kaikenkin pääsee jos näytöt ovat riittävän vahvat. Suomea olisi silti hyvä osata, ilmankin tosin pärjää.
Rellun IB-linjalla voi.